افزایش سایز آلت مردانه

افزایش سایز آلت مردانه

افزایش سایز آلت مردانه

آقایان زیادی هستند که از سایز آلت مردانه خود ناراضی هستند و به دنبال روشی می‌گردند که بتوانند با کمک آن اندازه آلت تناسلی خود را افزایش دهند. این افراد فکر می‌کنند که با بزرگ کردن آلت تناسلی خود می‌توانند رابطه جنسی بهتری را برقرار کنند در حالی که چنین تفکری کاملاً اشتباه می‌باشد و اندازه آلت مردان بیشتر در محدوده نرمال و طبیعی می‌باشد.

محدوده طبیعی برای آلت مردانه بین ۱۰ تا ۱۶ و نیم سانتی‌متر می‌باشد. بنابراین اگر آلت تناسلی شما در این محدوده قرار دارد پس نباید که در خصوص آلت تناسلی خود نگران باشید. مردان به خصوص جوانان با تحت تاثیر قرار گرفتن تبلیغاتی که هیچگونه اساس و پایه علمی ندارد، تصور می‌کنند که آلت تناسلی آنها کوچک است و سبب کاهش اعتماد به نفس آنها می‌شود. این افراد زمان برقراری رابطه جنسی اعتماد به نفس کافی ندارند.

با تحقیقاتی که روی زنان و مردان انجام شد مشخص شد که بیش از ۸۴ درصد از بانوان از سایز اندام جنسی همسر خود رضایت دارند و تنها ۴ درصد ترجیح دادند که سایز حالت تناسلی شریک جنسیشان بزرگتر باشد و دو درصد نیز تمایل داشته‌اند که اندازه آلت تناسلی شریک جنسی شان کوچک‌تر باشد.

اندازه  آلت مردانه همواره از دغدغه‌های بزرگ در آقایان است به گونه‌ای که خیلی از افراد احساس ناخوشایندی از کوچک بودن آلت تناسلی خود دارند و همین امر سبب کاهش اعتماد به نفس در آنها می‌شود. مسئله دیگری که باعث نگرانی آقایان در خصوص سایز آلت مردانه آنها می‌شود این است که نتوانند به گونه‌ای که باید شریک جنسی خود را ارضا کنند. اما باید بیان کنیم که سایز آلت تناسلی عامل اصلی برای ارگاسم بانوان در زمان رابطه جنسی نمی‌باشد و قطر آلت تناسلی تاثیری در ارگاسم بانوان ندارد. یکی از سوالاتی که برای آقایان ایجاد می‌شود این است که آیا افزایش سایز آلت مردانه می‌تواند با روشی صورت گیرد یا نه. ما در این مقاله قصد داریم به شرح بعضی از روش‌ها برای افزایش سایز آلت مردانه بپردازیم.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آمل
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آمل

آیا روش‌های افزایش سایز آلت مردانه موثر هستند؟

امروزه تبلیغات بسیار زیادی در خصوص محصولات افزایش سایز آلت مردانه در همه جا مشاهده می‌شود. پمپ افزایش حجم، انجام یک سری تمرینات خاص، قرص‌ها، وزنه‌ها و جراحی امروزه برای افزایش سایز آلت تناسلی مردان مورد استفاده قرار می‌گیرد. با این همه در حال حاضر شواهد علمی کافی در خصوص موثر بودن روش‌های غیر جراحی وجود ندارد. از طرف دیگر هیچ سازمان پزشکی مطرحی جراحی دستگاه تناسلی با هدف زیبایی را هرگز توصیه نمی‌کند.

جراحی افزایش سایز آلت مردانه

جراحی افزایش سایز آلت مردانه عملی است که سبب افزایش سایز دستگاه تناسلی مردان خواهد شد. این عمل جراحی توسط پزشکان متخصص اورولوژی انجام می‌گیرد. تحقیقات صورت گرفته نشان می‌دهد که در حال حاضر افزایش سایز آلت مردانه با عمل جراحی می‌تواند انجام شود.
جراحی آلت مردانه به شکل‌های گوناگون توسط پزشک اورولوژیست انجام می‌گیرد. در این جراحی ممکن است هدف افزایش طول آلت تناسلی یا افزایش قطر آن باشد. هدف از انجام این جراحی توسط خود فرد و مشورت پزشک مشخص خواهد شد.
حالا اگر جزو افرادی هستید که فکر می‌کنید آلت تناسلی شما کوچک است و از کوچک بودن آن رنج می‌برید می‌توانید با مراجعه به کلینیک بین‌المللی پوست و مو و زیبایی آمل زیر نظر متخصصین تجربه و حرفه‌ای این کلینیک به انجام این روش درمانی بپردازید. همچنین در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو نیز زیر نظر متخصصین با تجربه و حرفه‌ای صورت می‌گیرد که می‌توانید از این خدمات بهره‌مند شوید.

مراحل افزایش سایز آلت مردانه با جراحی

عمل افزایش سایز آلت مردانه به شکل‌های متفاوتی انجام می‌شود. اگرچه این روش‌ها محدود هستند اما تا حدودی می‌توانند سبب تغییر سایز آلت مردانه شوند. برخی از روش‌های جراحی برای افزایش سایز آلت مردانه عبارتند از:
. افزایش طول آلت تناسلی:
برای افزایش طول آلت مردانه پزشک متخصص رباطی که باعث ایجاد اتصال آلت تناسلی به لگن می‌شود را قطع خواهد کرد. این کار می‌تواند باعث شود که طول بیشتری از آلت تناسلی نمایش داده شود. طی انجام این جراحی برش بسیار کوچک و نازکی روی پایه آلت تناسلی ایجاد خواهد شد. جراح ربات را بعد از برش از ناحیه استخوان شرمگاهی جدا خواهد کرد و سپس ناحیه برش زده را بخیه می‌کند. طی این جراحی حدود ۱ تا ۲ اینچ سایز آلت تناسلی افزایش پیدا می‌کند.
برداشتن پرده‌های اضافه در آلت تناسلی نیز یکی دیگر از روش‌هایی است که می‌توان با کمک آن به افزایش سایز آلت مردانه کمک کرد.

. افزایش قطر آلت تناسلی:
برای افزایش قطر آلت مردانه اکثر پزشکان از چربی بدن خود فرد کمک می‌گیرند. طی انجام این جراحی ابتدا لیپوساکشن انجام می‌شود تا مقدار چربی مورد نیاز از بدن خارج شود. بعد از انجام این عمل چربی خارج شده از بدن طی فرایندی به آلت تناسلی تزریق می‌شود. این کار باعث افزایش قطر آلت مردانه می‌شود. تزریق ژل مخصوص نیز یکی دیگر از روش‌هایست که می‌توان با کمک آن به افزایش قطر آلت تناسلی پرداخت.

بعضی توصیه‌ها و نکات مهم در خصوص افزایش سایز آلت مردانه

با اینکه روش تضمینی موثر و بدون خطر برای افزایش سایز آلت مردانه وجود ندارد اگر فرد در این مورد نگران است رعایت و انجام نکات زیر می‌تواند تا حدود زیادی به او کمک کند:
. با شریک جنسی خود مشورت کنید. شاید ترک عادات قدیمی و صحبت کردن در خصوص علاقه‌های خود در خصوص رابطه جنسی برای فرد سخت باشد اما به محض اینکه فرد در خصوص این مسائل صحبت می‌کند، مشکلات زیادی می‌تواند برطرف شود.
. از طرفی دیگر هنگامی که فرد در خصوص این مسائل با شریک جنسی خود صحبت می‌کند به وضوح نتایج آن را می‌تواند در زندگی جنسی خود مشاهده کند.
. چاقی شکم خود را از بین ببرید و به تناسب اندام بهتری برسید، اگر دچار اضافه وزن به خصوص در شکم هستید ممکن است که آلت تناسلی شما کوچکتر از حالت واقعی به نظر برسد.
. انجام دادن ورزش تا حدود بسیار زیادی می‌تواند کمک کننده باشد‌‌. اگر فرد تناسب اندام داشته باشد و از نظر فیزیک بدنی در حالت خوبی باشد نه تنها بهتر به نظر می‌رسد بلکه در زمان برقراری رابطه جنسی نیز هم قدرت بدنی و هم وضعیت بهتری دارد و می‌تواند بیشترین لذت را ببرد.
. با یک متخصص و روانشناس صحبت کنید. داشتن احساس بد در خصوص سایز آلت تناسلی در میان خیلی از آقایان رایج است. در این شرایط صحبت کردن با یک روانشناس یا پزشک مورد اعتماد می‌تواند به شما کمک بسیار زیادی کند.
. خیلی از آقایان اگر اطمینان حاصل کنند که سایز آلت تناسلی طبیعی است، روش‌هایی برای راضی نگه داشتن شریک زندگی خود بدون انجام جراحی می‌تواند کارساز باشد و احساس بهتری  را ایجاد کند.

مزایای افزایش سایز آلت مردانه با جراحی

. ایمنی درمان و رسیدن به نتایج همیشگی
. امکان افزایش همزمان طول و قطر آلت تناسلی

عوارض افزایش سایز آلت مردانه با جراحی

عوارض عمل جراحی برای افزایش سایز آلت مردانه معمولاً اندک است و شامل عوارضی مانند عفونت و خونریزی می‌شود که بعد از انجام جراحی می‌تواند ایجاد شود.
انجام جراحی برای افزایش سایز آلت مردانه در عملکرد حس نفوذی و ادرار مشکلاتی را ایجاد نمی‌کند اگرچه پیوند چربی همیشگی است اما نتایج تزریق چربی همیشگی نخواهد بود. جمع شدگی دستگاه تناسلی به ندرت رخ می‌دهد البته شما باید برای افزایش سایز آلت مردانه به یک کلینیک معتبر و پزشک متخصص در این زمینه مراجعه کنید تا بتوانید از هرگونه عوارض در امان باشید و بهترین نتیجه را برای خود رقم بزنید.

کاندیدای مناسب افزایش سایز آلت مردانه با جراحی

. سن بالای ۱۸ سال
. عدم ابتلا به بیماری‌های عفونی شدید، دیابت کنترل نشده، فشار خون، مصرف مداوم و طولانی مدت داروهای رقیق کننده خون
. در صورت داشتن سابقه جراحی دستگاه تناسلی پیوند پوستی، تزریق سیلیکون و تزریق چربی حتماً باید این موضوع به پژوهش اطلاع داده شود.

هزینه افزایش سایز آلت مردانه با جراحی

هزینه جراحی مسلماً به حق الزحمه پزشک جراح مهارت و تجربه او و موقعیت جغرافیای کلینیک بستگی دارد اگرچه پزشک هر چقدر  ماهر و با تجربه‌تر باشد دستمزد بیشتری می‌گیرد.

این موضوع را به این جهت یادآوری کردیم که تصمیم گیری را صرفاً بر مبنای دستمزد پایین‌تر انجام ندهید و توصیه‌های بیماران قبلی جراح انتخابی را به خوبی مورد توجه قرار دهید. توجه داشته باشید که این جراحی روی یکی از حساس‌ترین و سرنوشت سازترین نقاط بدن انجام می‌گیرد و از آرامش زندگی خود را به بهای صرف هزینه کمتر به دست جراحان بی دقت نسپارید.

اگر می‌خواهید از هزینه‌های مربوط به جراحی برای افزایش سایز آلت مردانه و همچنین تخفیفات روزانه کلینیک بین المللی پوست و زیبایی آمل مطلع شوید می‌توانید با مشاوران و کارشناسان ما در این زمینه گفتگو داشته باشید. خدمات مشاوره در این کلینیک رایگان می‌باشد.

سایز آلت مردانه
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آمل – سایز آلت مردانه

انواع روش‌های افزایش سایز آلت مردانه

باید بیان کنیم راه‌های متفاوتی برای افزایش سایز آلت مردانه وجود دارد از جمله مصرف بعضی قرص‌ها، کرم‌ها، استفاده از ویکیوم، تزریق ژل و چربی که هر کدام می‌تواند به نوبه خود روش موثر برای بعضی از آقایان باشد. البته اینکه کدام روش بهترین نتیجه را برای شما رقم می‌زند و شما را از هرگونه عوارض جانبی و احتمالی در امان می‌دارد بسته به نظر پزشک متخصص شما و میزان مشکلات در ناحیه تناسلی شما دارد.

شما می‌توانید با مراجعه به کلینیک بین‌المللی پوست و مو و زیبایی آمل زیر نظر متخصصین با تجربه و حرفه‌ای این کلینیک مورد معاینه و بررسی قرار گیرید و بهترین روش را برای افزایش سایز آلت مردانه خود انتخاب کنید.

. استفاده از پمپ‌های وکیوم:
یکی از روش‌های افزایش سایز آلت مردانه استفاده کردن از پمپ‌های طبیعی است که می‌تواند در زمان رابطه جنسی به آقایان کمک کند. این روش در صورتی که مصرف دارو نتواند درمان نعوظ را برطرف کند توصیه خواهد شد.
وکیوم مردانه استوانه‌ای می‌باشد که آلت تناسلی آقایان در داخل آن قرار می‌گیرد. این دستگاه سبب پمپاژ خون به آلت تناسلی می‌شود و در نتیجه نفوذ به صورت کاملاً طبیعی اتفاق خواهد افتاد.

. افزایش سایز آلت مردانه به کمک قرص‌ها و مکمل‌ها:
متاسفانه تا به امروز دارویی در جهان برای افزایش سایز آلت تناسلی کشف نشده و تمام داروهایی که در این زمینه معرفی می‌شوند فقط جنبه تبلیغاتی دارند. بیشترین روش بزرگ کردن آلت تناسلی که شامل قرص و لوسیون‌ها است. حاوی ویتامین‌ها، مواد معدنی، گیاهان و هورمون‌ها هستند که تقریباً بی‌اثر هستند و حتی می‌توانند صدماتی نیز به بدن وارد کنند.

تزریق ژل و چربی برای افزایش سایز آلت مردانه

روش تزریق ژل یا چربی می‌تواند جز روش‌های موثر باشد. در روش تزریق چربی ابتدا چربی دور آلت یا قسمت بالای آلت تناسلی و چربی شکمی فردبا کمک لیپوساکشن از بدن خارج می‌شود و بعد از آماده سازی به آلت تناسلی فرد تزریق می‌شود. در این روش به دلیل ساکشن چربی بالا آلت تناسلی طول آلت تناسلی فرد بلندتر به نظر می‌رسد و می‌تواند تاثیرات روانی خوبی را برای فرد به دنبال داشته باشد. در ضمن روش تزریق چربی مربوط به بدن خود فرد است و هیچگونه واکنش منفی به آن نشان نمی‌دهد و در مقایسه با تزریق ژل که از ماده مصنوعی استفاده می‌شود سازگاری بهتری دارد.
روش تزریق چربی در کلینیک و با کمک بی‌حسی موضعی و یا در اتاق عمل با بیهوشی می‌تواند انجام شود. تزریق چربی حدود یک ساعت زمان نیاز دارد در روند تزریق چربی نکته‌هایی باید مد نظر قرار گیرد
. این روش برای افزایش قطر آلت تناسلی است که می‌تواند حدود ۳۰ تا ۴۰ درصد افزایش قطر آلت تناسلی را به دنبال داشته باشد و روشی برای افزایش طول آلت تناسلی مردان نیست.
. تزریق چربی ماندگاری طولانی مدتی دارد و می‌تواند تا دو سال با خودم ماندگاری به دنبال داشته باشد.
. روش تزریق چربی در مقایسه با تزریق ژل کم هزینه‌تر است و ماندگاری بالاتر نیز نسبت به تزریق ژل دارد
. بعد از تزریق چربی فرد بلافاصله می‌تواند به منزل برود و بعد از کوتاه مدت فعالیت‌های عادی خود را آغاز کند. همچنین ممکن است کبودی و تورم ایجاد شود که بهتر است چند روز تا یک هفته از برقراری رابطه جنسی خودداری شود.

افزایش سایز آلت مردانه با تزریق ژل

تزریق ژل برای افزایش سایز آلت مردانه مانند تزریق ژل هیالورونیک اسید به قسمت‌های دیگر بدن است. این ژل می‌تواند سبب تغییر و تحول قابل توجهی در حجم و طول آلت تناسلی مردان شود.
تزریق ژل به اندام تناسلی در آقایان حدود ۲۰ تا ۳۰ دقیقه زمان نیاز دارد انجام این عمل با بی‌حسی موضعی صورت می‌گیرد. هزینه انجام آن نیز بستگی به مقدار ژل استفاده شده و حجم و اندازه مورد علاقه توسط فرد بیمار دارد.

مراحل افزایش سایز آلت مردانه با تزریق ژل

پزشک برای تزریق ژل ۳۰ دقیقه قبل از آن از بی‌حسی‌های موضعی در ناحیه تناسلی استفاده می‌کند. مقداری اندکی دومینیک به همراه  لیدوکائین به فرد نیز ممکن است تزریق شود که این امر سبب می‌شود آلت تناسلی تحریک شود. باید بیان کنیم که این به پزشک کمک می‌کند تا بتواند تزریق ژل را به بهترین نحو انجام دهد.

برانگیختگی در آلت تناسلی می‌تواند حدود یک ساعت زمان ببرد که در بعضی از افراد این مدت می‌تواند افزایش پیدا کند و در این مورد باید هرچه سریعتر به پزشک اطلاع داده شود. بعد از تزریق ژل به آلت تناسلی دستگاه تناسلی شما در یک باند کشی پیچیده می‌شود و باید این باند حدود ۱۲ ساعت روی آلت تناسلی باقی بماند.

کدام نوع ژل بهتر است؟

انواع زیادی از محصولات تزریقی در بازار وجود دارند و در کلینیک‌های مختلف اغلب به دلیل هزینه از یک محصول خاص استفاده می‌شود. با اینکه هر محصول می‌تواند مزایا و کاربردهای خاص خود را داشته باشد اما تجربه نشان داده که ژل ردکسیس برای افزایش سایز آلت مردانه نتایج بهتر و تاثیرگذارترین را به جای می‌گذارد.

تزریق ژل به آلت مردانه برای چه افرادی مناسب است؟

اکثر مردان که به دنبال روشی برای افزایش سایز آلت خود هستند همیشه دیدگاه تعریف نشده و اشتباهی نسبت به دستگاه تناسلی خود دارند. لذا باید در طی جلسه مشاوره درک بهتری از اندازه و انتظارات حقیقی از افزایش آلت تناسلی خود را پیدا کنند، پس قبل از انجام درمان باید تمام سوال سوالات و نگرانی‌های خود را با پزشک در میان بگذارید و انتظارات واقع بینانه‌ای از نتایج تزریق ژل داشته باشید.
برای مثال می‌توانید در زمان مشاوره عکس‌های قبل و بعد از انجام درمان را مشاهده کنید. البته شکل به اندازه دستگاه تناسلی آقایان با یکدیگر متفاوت است. تزریق ژل آلت تناسلی برای افرادی مناسب است که یکی یا چند موارد زیردرها وجود داشته باشد:
. اندازه آلت تناسلی آنها از نظر طول و قطر کمتر از حد متوسط باشد.
. از نظر روانی اعتماد به نفس کافی در خصوص رابطه جنسی نداشته باشد.
. از زود انزالی رنج می‌برند.
. انتظارات واقع بینانه از نتیجه تزریق ژل برای افزایش سایز آلت مردانه خود دارد.

مراقبت‌های قبل از تزریق ژل برای افزایش سایز آلت مردانه

قبل از آغاز فرایند درمان باید مواردی مدنظر قرار گیرد تا بهترین نتیجه حاصل شود و از بروز هرگونه عوارض جانبی و احتمالی جلوگیری شود. از جمله این مراقبت‌ها و نکات عبارتند از:
. چند روز قبل از انجام درمان برای افزایش سایز آلت مردانه با تزریق ژل موهای زائد در نواحی اطراف آلت تناسلی باید از بین برود.
. در روز درمان قسمت مورد نظر را باید با آب و صابون تمیز بشویید.
. یک هفته قبل از انجام درمان از داروهای ضد التهابی باید خودداری کنید. این داروها می‌تواند خونریزی و کبودی و دیگر عوارض را افزایش دهد لطفاً از داروهای رقیق کننده خون چه قبل از درمان و چه بعد از درمان باید خودداری شود.

روز درمان

حداقل ۳۰ دقیقه قبل از تزریق ژل پزشک روی محل مورد نظر کرم‌های بی‌حس کننده قرار می‌دهد همه تزریق توسط یک سرنگ یا کانولای بسیار باریک و دایره‌ای شکل انجام می‌گیرد.
تزریق ژل با کمترین درد و ناراحتی همراه است و اگر دردی وجود داشته باشد به راحتی می‌توانید آن را تحمل کنید در بعضی شرایط ممکن است که پزشک ابتدا دارویی را به شما تزریق کند که سبب برانگیختگی آلت تناسلی شما شود.

در این حالت پزشک می‌تواند در زمان تزریق ژل آن را به نحو مناسب توزیع و شکل دهی کند. چنانچه مدت برانگیختگی دستگاه تناسلی شما بیش از اندازه شد باید این موضوع را به پزشک اطلاع دهید.

در صورت احتیاج برای کسب ظاهر نسبتاً ایده‌آل شاید پزشک مجبور باشد که دو یا سه میلی ژل دیگر را نیز به سر کلاهک آلت تناسلی شما تزریق کند. معمولاً تزریق ژل برای افزایش سایز آلت مردانه حدود ۳۰ دقیقه زمان می‌برد بعد از تزریق آلت تناسلی داخل یک باند کشی پیچیده می‌شود و پزشک توصیه‌های لازم را به شما ارائه خواهد داد.

مراقبت‌های بعد از تزریق ژل برای افزایش سایز آلت مردانه

هرچند که امنیت این روش قبلاً به اثبات رسیده اما احتمال وقوع بعضی عوارض می‌تواند به صورت جزئی و موقت وجود داشته باشد از جمله:
. شاید که تا حدی بدن شما دچار کبود یا حساسیت شود که این کبودی و حساسیت یک الی دو روز بعد از تزریق خود را نمایان می‌کند.
. ممکن است که تا چند روز بعد از تزریق شاهد تورم باشید. ممکن است پزشک برای شما داروهای ضد ورم را در نظر بگیرد تا به شما در این زمینه کمک کند.
. درد شدید در زمان ادرار کردن از عوارض تزریق ژل نخواهد بود پس اگر با این مشکل روبرو شدید حتماً پزشک را در جریان قرار دهید.
. شاید ناهنجاری‌های کوچکی روی دستگاه تناسلی ایجاد شود ژل‌های تزریقی خاصیت نرم کنندگی و منعطف دارند این خاصیت یکی از کاربردهای ژل‌ها می‌باشد که امکان برطرف کردن ناهنجاری‌های جزئی را می‌تواند فراهم کند. اگر می‌خواهید می‌توانید با کمک از ماساژ دادن ژل را به طرف کلاهک یا پایه آلت تناسلی حرکت دهید.
. تا چند هفته بعد از تزریق ژل از برقراری رابطه جنسی یا تحریک دستگاه تناسلی خود خودداری کنید.

. به مدت سه هفته از برقراری رابطه مقعدی غیر ایمن خودداری کنید.

. در طول روز دو مرتبه دستگاه تناسلی خود را به خوبی تمیز کنید.

. چنانچه در هفته اول رابطه جنسی برقرار کردید بعد از پایان رابطه جنسی حتماً آلت تناسلی خود را تمیز کنید.
. می‌توانید بعد از تزریق ژل فعالیت‌های عادی خود را آغاز کنید.
. بعد از گذشته ۲ تا ۴ هفته اول بعد از تزریق باید برای بررسی وضعیت خود به کلینیک مراجعه کنید.
معمولاً بعد از گذشت دو هفته نتایج به دست آمده از تزریق به بهترین حد خود خواهد رسید. زیرا ژل‌های حاوی هیالورونیک اسید در این مدت آب را ثابت و جذب می‌کند.

سایز آلت مردانه
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آمل – سایز آلت مردانه

اثرات و نتایج تزریق ژل برای افزایش سایز آلت مردانه

افراد متقاضی بلافاصله بعد از تزریق شاهد نتایج هستند. البته نتایج نهایی ظرف مدت یک یا دو هفته بعد از تزریق خود را نشان می‌دهد. مدت زمان لازم برای مشاهده نتایج بستگی به نوع محصول به کار برده شده در تزریق دارد.
توجه کنید که بعد از تزریق انتظار ورم موقتی تا متوسط و احتمال کبودی می‌تواند وجود داشته باشد. محبوب‌ترین و ماندگارترین ژل برای افزایش سایز آلت تناسلی مردان ژل حاوی هالورونیک اسید می‌باشد.
در حالی که تزریق معمولی به صورت یا لب می‌تواند حدود ۱ تا ۳ تزریق انجام شود برای افزایش سایز آلت تناسلی نیاز به ۵ تا ۱۵ تزریق به بدنه آلت و کلاهک آن لازم است، معمولاً در یک مرحله انجام می‌گیرد نتیجه به دست آمده از ژل برای تمام افراد بسته به آناتومی موجود متفاوت خواهد بود.
شما می‌توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی آمل زیر نظر متخصصین با تجربه و حرفه‌ای این کلینیک به انجام این روش بپردازید و از نتایج به دست آمده آن لذت ببرید.
همچنین در این کلینیک انواع روش‌های مختلف برای افزایش سایز آلت مردانه انجام می‌گیرد که شما می‌توانید با توجه به وضعیت خود بهترین روش را انتخاب کنید و از آن استفاده کنید.
انتظارات واقع بینانه از تزریق ژل به دستگاه تناسلی خود داشته باشید.
نتیجه به دست آمده از تزریق به اندازه اولیه دستگاه تناسلی شما و ژله تزریق شده آن بستگی دارد و شاید گوناگون باشد.

تزریق ژل می‌تواند حجمی بین ۵ تا ۱۸ میلی لیتر باشد حجم تزریق به طرز قابل توجهی اهمیت دارد آنچه که از همه مهمتر است استفاده از یک روش تزریق با تجربه و سابقه خوب برای رسیدن به نتایج رضایت بخش می‌باشد. استفاده کردن از سرنگ‌های کوچک یا کانولا برای تزریق ژل به صورت یکنواخت می‌تواند سبب تغییرات زیادی شود.
برای اینکه دید واقع بینانه‌ای نسبت به انجام جراحی پیدا کنید باید بیان کنیم که تزریق ۱۵ میلی لیتر ژل در یک جلسه می‌تواند نتایج خوبی را ایجاد کند. به طوری که ۱۵ قطر بدنه آلت تناسلی یعنی حدود ۱۵ تا ۳۰ درصد دستگاه تناسلی افزایش پیدا می‌کند‌ تزریق حجم زیاد از ۱۵ میلی لیتر و بیشتر علاوه بر اینکه می‌تواند سبب افزایش قطر آلت تناسلی شود به دلیل وزن اضافه می‌تواند که سبب افزایش طول آن نیز شود بعد از تزریق ژل آلت تناسلی کمتر دچار جمع شدگی می‌شود.

در اکثر آقایانی که آلت تناسلی آنها در حالت خوابیده در شرایط خاص مانند شنا، هنگام احساس سردی و خجالت کشیدن کوچک است. تزریق ژل می‌تواند اعتماد به نفس آنها را بیشتر کند بعد از تزریق ژل آلت تناسلی می‌توان افزایش چشمگیری در کلفتی آن در حالت نعوظ را مشاهده کرد.

اما ممکن است این افزایش قطر در حالت خوابیدگی به همان اندازه مشهود نباشد. تزریق ژل برای افزایش سایز آلت مردانه در بیشتر افرادی که از زود انزال رنج می‌برند می‌تواند سبب کنترل و افزایش مدت زمان انزال آنها شود. با همه شرایط باید بیان کرد که انزال با دیگر عوامل روانشناختی در ارتباط می‌باشد.

عوارض جانبی تزریق ژل

شاید دچار تورم خفیف قرمزی درد یا سفتی در ناحیه تحت درمان شوید این علائم خفیف تا متوسط می‌باشند و بعد از گذشت یک هفته یا کمتر بهبود پیدا می‌کند.
اگر دچار ورم هستید می‌توانید از کمپرس سرد استفاده کنید و در صورت درد نیز می‌توانید پانادول استفاده کنید. همچنین از مصرف داروهای ضد التهابی و رقیق کننده خون باید خودداری کنید زیرا احتمال دارد سبب خونریزی یا کبودی شود.
قبل از درمان در طول درمان و بعد از آن نباید که از این داروها استفاده کنید اگر علائم باقی ماندند یا نگرانی خاصی داشتید می‌توانید با پزشک تماس بگیرید.

مزایای تزریق ژل برای افزایش سایز آلت مردانه

. روش سریع بدون درد و ناراحتی
. ماندگاری نسبتاً بالا
. نداشتن عوارض جانبی خطرناک
. برگشت پذیری
اگر شما نیز جزو آن دسته از افرادی هستید که علاقه دارید از این روش درمانی استفاده کنید و از مزایای آن بهره‌مند شوید می‌توانید با مراجعه به کلینیک بین‌المللی پوست و مو و زیبای آمل زیر نظر متخصصین با تجربه و حرفه‌ای کلینیک و انجام این روش بپردازید و از مزایای آن بهره‌مند شوید.

کاربردهای تزریق ژل برای افزایش سایز آلت مردانه

. افزایش قطر آلت تناسلی
. بهبود کیفیت در زمان برقراری رابطه جنسی
. زیباسازی دستگاه تناسلی
. افزایش اعتماد به نفس

ماندگاری تزریق ژل به آلت تناسلی مردان

سازندگان ژل‌های حاوی هیالورونیک بیان می‌کنند که محصولات آنها می‌تواند تا یک یا دو سال ماندگاری داشته باشند. در خیلی از افراد متقاضی این ماندگاری بیشتر از یک سال است. اما در بعضی از افراد ممکن است که چند ماه کمتر باشد. بدن هر فرد به صورت متفاوت ژل را تجزیه می‌کند و عواملی مانند ضخامت، بافت پوست و عضلات می‌تواند در این امر موثر باشد.

به طور معمول افراد متقاضی بعد از تزریق ژل می‌توانند حدود ۴ تا ۶ ماه اثرات کامل این روش درمانی را داشته باشند و سپس به تدریج دستگاه تناسلی آنها به حالت قبل برمی‌گردد. ماندگاری نتایج معمولاً می‌تواند بین یک تا دو هفته بعد از تزریق خود را نشان دهد و بعد از گذشت ۱ تا ۲ سال  از بین برود. ژل‌ها به آهستگی متابولیسم می‌شوند و جذب بدن خواهند شد.در صورت تمایل برای حفظ نتایج می‌توانید دوباره در فواصل مشخص شده‌ای تزریق را انجام دهید.

هزینه تزریق ژل برای افزایش سایز آلت مردانه

قبل از تزریق ژل برای افزایش سایز آلت مردانه توسط پزشک تخمینی از تعداد سرنگ‌های مورد نیاز برای رسیدن به نتیجه مورد نظر به شما ارائه خواهد شد. هزینه ژل‌های لازم برای افزایش سایز آلت مردانه خیلی زیاد نمی‌باشد‌.

اگر علاقه دارید از هزینه و تخفیفات روزانه کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبای آمل آگاه شوید می‌توانید با مشاوران و کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.رتمام خدمات مشاوره در این کلینیک به صورت رایگان می‌باشد که می‌توانید از آن بهره‌مند شوید.

برای تزریق ژل و چربی برای افزایش سایز آلت مردانه باید به چه پزشکی مراجعه کرد؟
برای تزریق ژل و چربی برای افزایش سایز آلت تناسلی به کلینیک‌های تخصصی پوست و مو یا متخصصان اورولوژی باید مراجعه کنید‌.

توصیه ما به شما کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی آمل می‌باشد در این کلینیک جراحان متخصص زیبایی با تجربه بالا این کار را برای شما انجام خواهند داد. فردی که ژل یا چربی را تزریق می‌کند باید فردی حرفه‌ای و با تجربه باشد تا بتواند ژل و چربی را به صورت یکنواخت تزریق کند. زیرا یکنواخت نبودن ظاهر آلت تناسلی می‌تواند باعث ایجاد حس نارضایتی شود تزریق ژل درمان بسیار سریع بدون درد و ناراحتی می‌باشد و ممکن است به نظر غیر طبیعی بیاید. اما تزریق بسیار آسان است و شما بلافاصله بعد از تزریق می‌توانید فعالیت‌های عادی خود را آغاز کنید.

تزریق چربی به ناحیه تناسلی بهتر است یا تزریق ژل

نمی‌توان گفت که کدام روش بر دیگری ارجحيت دارد. هر کدام از این روش‌ها می‌تواند مزایا و معایب خاص خود را داشته باشد و انتخاب بهترین روش با توجه به شرایط دستگاه تناسلی شما و تشخیص پزشک معالج شما مشخص خواهد شد.
در خصوص تزریق چربی به آلت تناسلی باید گفت که تزریق چربی زمان بیشتری نیاز دارد. زیرا تزریق طبیعی یک فرایند دو مرحله‌ای می‌باشد که در مرحله اول چربی باید استخراج شود و در مرحله دوم به حالت تناسلی تزریق شود. پس زمان بیشتری نیاز دارد اما باید بیان کنیم به دلیل استفاده از چربی‌های بدن خود فرد بدن هیچگونه واکنش منفی به آن نشان نمی‌دهد و همچنین ماندگاری آن نسبت به تزریق ژل بیشتر است
در خصوص تزریق ژل نیز باید بیان کنیم که روشی بسیار آسان است که در کمتر از یک ساعت انجام می‌گیرد بدون درد و ناراحتی و خونریزی است و دوره نقاهت و ریکاوری کوتاه مدتی نیز با خود به دنبال دارد شما می‌توانید با مشاوران و متخصصین ما در کلینیک بین‌المللی پوست و موم و زیبایی آمل مشورت داشته باشید و بهترین روش را برای افزایش سایز آلت تناسلی خود استفاده کنید.

دوره نقاهت و ریکاوری بعد از تزریق ژل

خوشبختانه بعد از تزریق ژل برای افزایش سایز آلت مردانه نیاز به دوره نقاهت و ریکاوری ندارید و با خیالی آسوده می‌توانید کلینیک را ترک کنید و فعالیت‌های روزمره خود را آغاز کنید.

بعد از تزریق ژل تا چند ساعت اول احساس سوزش خفیف می‌تواند وجود داشته باشد اما به سرعت برطرف می‌شود در خصوص تزریق چربی به آلت تناسلی باید بیان کرد که زمان بیشتر نیاز است. زیرا چربی اضافه از اطراف شکم یا دیگر قسمت‌ها برداشته می‌شود و می‌تواند جای زخم کوچکی را روی بدن ایجاد کند که بهبودی آن بین یک تا دو هفته زمان می‌برد.

تعداد جلسات تزریق ژل به آلت تناسلی

ژل‌هایی که برای افزایش سایز آلت مردانه استفاده می‌شود اصولاً ماندگاری دو ساله دارد و بعد از گذشت دو سال که از بین رفت و می‌توانید دوباره مجدد تزریق را انجام دهید. این روش درمانی در یک جلسه می‌تواند شما را به نتایج خوبی برساند اما اگر علاقه به افزایش سایز بیشتری دارید می‌توانید جلسات بیشتری را در نظر بگیرید.

نتیجه‌گیری

داشتن اندام تناسلی کوچک و کم حجم در آقایان می‌تواند  مشکلات روحی و روانی را برای آنها ایجاد کند و سبب کاهش اعتماد به نفس آنها در زمان برقراری رابطه جنسی شود. همچنین سبب بیماری زود انزالی می‌شود که امروزه می‌توان با روش‌های مختلف این مشکلات را برطرف کرد.

خوشبختانه روش‌های غیر تهاجمی مانند تزریق ژل و چربی می‌تواند به رفع تمام مشکلات بپردازد. تزریق ژل از روش‌های بسیار موثر برای افزایش سایز آلت مردانه می‌باشد که نیاز به هیچ دوره نقاهت و ریکاوری نخواهد داشت و می‌تواند فرد بلافاصله به فعالیت‌های روزمره خود ادامه دهد.

اگر شما نیز علاقه به استفاده از روش‌های مختلف مانند تزریق ژل و چربی برای افزایش سایز آلت مردانه خود را دارید می‌توانید با مراجعه به کلینیک بین‌المللی پوست و مو و زیبایی آمل زیر نظر متخصصین با تجربه و حرفه‌ای این کلینیک به انجام درمان مناسب بپردازید و از نتایج آن بهره‌مند شوید. همچنین در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو زیر نظر متخصصین با تجربه و حرفه‌ای صورت می‌گیرد که می‌توانید از این خدمات نیز بهره‌مند شوید و همواره زیبایی و جوانی خود را حفظ کنید.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آمل
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آمل

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آمل با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز می باشد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر ، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

01191011510

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 24 به سامانه 10005848

برای دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کدهای تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinic.amol

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آمل توسط کادر حرفه ای انجام می‌شود ، میتوانید جهت کسب اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

https://clinicamol.ir

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

https://harfhayetazeh.com

تلگرام

https://t.me/cliniczibaeiiarad

گپ

https://gap.im/join/OTM4NzkxMjUwNDIzMDU5MDgxMjM4NTI1NDExODY1MjI1NTI5OTM3MDQ1MDIwODY0MzMyNjA3NTMzNjEzMTIyOTU3NTUzMjYyNjA1NTH

سروش

https://splus.ir/cliniczibaiiarad

ایتا

https://eitaa.com/cliniczibaiiarad

روبیکا

https://rubika.ir/clinicarad

لینک آپارات:

https://aparat.com/v/SGyN9

لینک نماشا:

https://www.namasha.com/v/i3viiE9T

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

معیار زیبایی چشم
اتو پلاستی گوش بدون جراحی
درمان گیاهی دیر انزالی مردان
دستگاه های لاغری موضعی
هیالورونیک اسید طبیعی
درمان لکه های عصبی صورت

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • ایران آمل
  • 09120043630-01191011510
  • info@clinicamol.ir