جدیدترین درمان پف زیر چشم در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی

جدیدترین درمان پف زیر چشم در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی

جدیدترین درمان پف زیر چشم در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی

پف زیر چشم یک نوع عارضه است که به دلایل مختلفی ممکن است برای افراد ایجاد شود. این عارضه می تواند روی زیبایی ، شادابی و جذابیت افراد بسیار موثر باشد. امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی ، انجام جراحی پلک پایین به عنوان یکی از رایج ترین و البته پرکاربرد ترین روش ها برای رفع پف زیر چشم شناخته شده است.

البته این نکته را هم درنظر داشته باشید که انجام این عمل جراحی مورد پسند همه نبوده و اکثر افراد به دنبال راهی بدون جراحی هستند. ما در این مقاله قصد داریم شما را با جدیدترین و به روز ترین روش برای درمان پف زیر چشم در کلینیک آمل و همچنین بهترین متخصصان برای درمان و از بین بردن پف زیر چشم در این کلینیک آشنا کنیم.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آمل
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آمل

پف زیر چشم چیست؟

به علت جمع شدن بیش از اندازه مایع یا چربی شل شده زیر چشم ها، پف زیر چشم ایجاد می شود. شاید برای شما سوال پیش بیاید که چرا این تغییرات در صورت بسیار واضح و نمایان است؟ به دلیل نازک بودن پوست زیر چشم ، وجود این تغییرات در صورت ایجاد بسیار واضح هستند.

شاید به همین علت است که ایجاد پف زیر چشم و درمان نکردن آن می تواند تغییراتی مثل خستگی را در چهره ی افراد بوجود آورد. این تغییرات در چهره ممکن است ظاهر زیبا و جذابیت را از چهره ی شما دور کند. ما در ادامه ی این مطلب همه ی دلایلی که باعث ایجاد پف زیر چشم می شوند و همچنین تمام راه های درمانی آن با بهترین و جدیدترین شیوه ها را برای شما مورد بررسی قرار خواهیم داد.

پف زیر چشم
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آمل-پف زیر چشم

چه عواملی می تواند باعث ایجاد پف زیر چشم شود؟

دلایل مختلفی وجود دارد که باعث ایجاد پف زیرچشم می‌شود و ایجاد آن می‌تواند به ظاهر چشمان شما حالت خستگی ، خواب آلود  و یا غمگین بدهد. از موارد مهمی که در ایجاد پف زیر چشم بسیار موثر هستند می توان به عوامل زیر اشاره کرد:

تمام مواردی که در قسمت های قبل به آن اشاره داشتیم می توانند علل ایجاد پف زیر چشم باشند، اما در این میان بعضی از موارد هستند که می توانند تاثیر بیشتری در مبتلا شدن به این عارضه داشته باشند. شایع ترین دلایل ایجاد پف زیر چشم :

وجود ‌اختلالات در خواب

مصرف بیش از اندازه غذاهای شور

حساسیت یا آلرژی

افزایش  و بالا رفت سن در افراد

انواع روش های درمان پف زیر چشم

ابتدا باید علل ایجاد و بروز پف زیر چشم مشخص شود. اگر ایجاد پف زیر چشم به دلیل وجود مشکلات زمینه ای مثل؛ بیماری های تیرویید، مشکلات کلیوی و همچنین مواردی که در قسمت های قبل نیز به آن ها اشاره کردیم باشد؛ با در نظر گرفتن هر یک از این دلایل؛ بهترین و مناسب ترین روش درمان این عارضه انتخاب می شود.

کرم‌ دور چشم

کرم های دور چشم بیشتر می توانند از بروز یا ایجاد پف زیر چشم فقط جلوگیری کنند و نتیجه ی درمانی آن ها بسیار ضعیف است اما در نظر داشته باشید استفاده مداوم از کرم هایی که دارای کافئین هستند به منقبض شدن عروق و حتی کمتر شدن پف پلک پایین کمک کنند. همچنین ترکیبات حاوی ویتامین K هم تا حدود زیادی در شفاف سازی زیر چشم تاثیر خواهند داشت‌.

مزوتراپی زیر چشم

در صورتی که زیر چشم ها چربی اضافی وجود داشته باشد ی حتي تیرگی و چرک های بسيار کم باشد ، مزوتراپی می تواند گزینه ی مناسبی برای رفع این عارضه ها باشد.

برای رسیدن به نتیجه دلخواه تعداد جلسات مزوتراپی می تواند براساس نتیجه ای که شما می‌خواهید به آن دست یابید، متفاوت باشد اما به طور معمول حداقل ۳ الی ۴ جلسه در فاصله زمانی دو هفته و یا ماهی یکبار انجام می شود. در روش مزوتراپی گردش خون افزایش پیدا کرده ،سلول های چربی کوچک شده و رنگدانه های پوستی کاهش پیدا می‌کند.

آر اف فرکشنال پف زیر چشم

دستگاه فرکشنال آراف، باعث تحریک شدن کلاژن ‌سازی پوست چروک، رنگ، استحکام و همچنین ظاهر پوست را التیام می بخشد؛ در این صورت خواهید دید که تیرگی و تورم در زیر چشم های شما به شدت کاهش پیدا خواهد کرد. با این روش درمانی همچنین می توان افتادگی و یا حتي شلی پوست را به شدت کاهش داد و آن را درمان کرد.

آر اف فرکشنال زیر چشم سبب می شود که این بخش از صورت جوان شود و این جوانسازی می تواند با گذشت ماه ها نیز ماندگاری داشته باشد.

بهتر است بدانید بعد از انجام عمل جراحی و حدف چربی های اضافی زیر چشم ها می توان با کمک دستگاه آر اف فرکشنال سطح پوست را هموار و سفت تر نمود. استفاده از این روش به جمع شدن پوست و همچنین از بین رفتن پف زیر چشم یا کاهش آن کمک بسیاری می کند.

این نکته را در نظر داشته باشید که با روش آر اف فرکشنال پف زیر چشم به طور کامل از بین نمی رود اما در صورتی‌ که این روش درمانی به‌ درستی انجام شود، باعث جمع شدن پوست شده و پف خفیف زیر چشم‌ ها از بین می رود که این کار می تواند ظاهر پلک و گونه را در افراد بهبود بخشد و باعث زیبایی این قسمت ها شود.

این را نیز بدانید که این روش درمانی به‌ هیچ عنوان نمی تواند جایگزین عمل بلفاروپلاستی باشد ولی اگر مراحل آن  به صورت صحیح انجام شود موجب بهتر شدن وضعیت زیر چشم ‌ها نیز می شود.

تزریق ژل زیر چشم

یکی از روش های رایج و در خطری که می توان از آن برای برطرف کردن پف زیر چشم استفاده کرد ، تزریق ژل می ‌باشد. کیفیت ژل ‌های مخصوص زیر چشم به صورت دائم در حال پیشرفت است و در حال حاضر به کمک تزریق ژل، راه حل ‌هایی وجود دارد که  با کمترین میزان خطر برای از بین بردن مشکل پوست زیر چشم موجود است.

با توجه به عواملی چون : پف و تیرگی زیر چشم به شدت پف‌ کردگی، شکل، رنگ و ساختار بافت پوست، تزریق ژل انجام می شود. به این صورت که هر بیمار قبل از انجام تزریق ژل مورد ارزیابی قرار می گیرد و در نتیجه پزشک معالج مناسب ‌ترین و بهترین روش را با توجه به هدف و خواسته ی افراد ، نگرانی‌ ها و نوع پوست بیمار برای آن طراحی خواهد کرد.

طیف وسیعی از انواع ژل موجود است که فرد متقاضی می ‌تواند به راحتی از بین آن ها انتخاب کند. البته ما به شما توصیه میکنیم که بهتر است انتخاب نوع ژل برای درمان پف زیر چشم را به پزشک خود بسپارید تا از نتیجه ی آن هیچ گونه نگرانی نداشته باشید.

تزریق ژل های اسید هیالورونیک در حال حاضر می تواند به عنوان راحت ‌ترین و بی‌ خطرترین راه برای درمان و رفع پف زیر چشم بی بیماران توصیه شود.

تفاوت‌ های بیو شیمیایی این مواد در میزان تاثیر گذاری موثر است و پاسخ های متفاوتی نیز ایجاد می کند و این مسئله با توجه نوع پوست و ساختار آن تعیین می گردد. تزریق ژل یا تزریق چربی ور زیر چشم ها به عنوان ی روش درمانی توانسته روی مشکل را بپوشاند و ظاهر پف چشم را به طور کامل محو کند.

میزان ماندگاری نتایج تزریق ژل از شش ماه تا دو سال است. در صورتی‌که پف زیر چشم بسیار زیاد باشد، تزریق ژل بی تاثیر است و نتایج حاصل از آن موفقیت آمیز نیست. در این صورت افراد می توانند با بکار گیری جراحی بلفاروپلاستی یا استفاده از روش های غیر جراحی قوی تر به رفع مشکل خود بپردازند.

کربوکسی ‌تراپی دور چشمی

کربوکسی تراپی روشی است که در آن ، با وارد شدن گاز دی اکسید کربن و همچنین وادار کردن بافت به افزایش جریان خون و نیز تولید اکسیژن بیشتر، پف زیر چشم کاهش پیدا می کند و چین و چروک های زیر چشم کمتر شده ، پوست شفاف تر و درخشنده تر می شود. درنظر داشته باشید که نتایج بدست آمده از  کربوکسی تراپی دور چشم  به صورت دائمی عمل نمی کند و به نیاز است که هر ۶ تا ۹ ماه مجدد تکرار شود.

اندولیفت دور چشم

 اندولیفت دستگاهی است که از لیزری با طول موج ۱۴۷۰ نانو متر استفاده می‌ کند. این پرتو لیزری، یک نوع نور مادون قرمز است و طول موج آن می تواند بیشترین تاثیر را رویی چربی ‌ها و آبی که در بافت پوست وجود دارد بگذارد. اصلی ترین هدف در انجام اندولیف ذوب کردن چربی‌ های اضافی پوست و در نتیجه سفت شدن آن بوده است.

از اندولیفت دور چشم گاهی به منظور بهبود پف و جوانسازی زیر چشم هم استفاده می گردد. از مزیت های آن می تواند به کم تهاجمی بودن آن و همچنین انجام بدون بیهوشی اشاره کرد. نکته ی مهمی که باید در نظر داشت این است که ؛ در صورتی که می خواهید به بهترین نتیجه بعد از انجام این عمل دستیابی پیدا کنید ، سعی کنید در انتخاب پزشک بسیار دقت کنید.انتخاب بهترین دکتر برای درمان پف زیر  چشم حائز اهمیت است.

جراحی بلفاروپلاستی

هدف از جراحی بلفاروپلاستی برداشتن پوست و چربی اضافه و همچین بهبود ساختار عضلات چشم است. در این روش چربی و  مایع و همچنین پوست اضافی پلک پایین به طور کامل برداشته و بخیه می شود و نهایتا بعد از گذشت ۵ تا ۶ روز بخیه ها کشیده می شوند و در نتیجه تورم و التهاب طی دو هفته بعد از عمل به طور کامل برطرف خواهد شد.

اکثر افراد از بیهوش شدن و یا باقی ماندن جای بخیه ها روی پلک هایشان بسیار ترس دارند و این نکته برایشان خوشایند نیست ، به همین علت روش های غیر جراحی که در قسمت های قبل به آن‌ پرداختیم را انتخاب می کنند و از انجام جراحی بلفاروپلاستی صرف نظر خواهند کرد.

پف زیر چشم
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آمل-پف زیر چشم

 محدودیت سنی و عوارض جانبی اندولیزر زیر چشم

این روش نسبت به روش های دیگر بسیار قوی بوده و خود به تنهایی قادر است علاوه بر حذف پف زیر چشم، باعث لیفت و یا استحکام پوست در قسمت های زیر چشم شود. این روش درمانی به‌ هیچ عنوان محدودیت سنی نداشته زیرا درمان بر پایه ی مادون قرمز انجام می گيرد و عوارض جانبی خاصی تا بحال  برای آن گزارش نشده است.

در این روش درمانی از هیچ گونه بخیه و یا پانسمانی در قسمت های مورد استفاده نمی شود و فقط امکان دارد بیمار مقدار کمی قرمزی و یا التهاب داشته باشد که در این صورت می توان با استفاده از کمپرس یخ آن را برطرف نمود.

از مهمترین مزایایی که این‌ روش نسبت به روش های تهاجمی، غیر تهاجمی و نیمه تهاجمی دارد، می توان به میزان اثر بخشی بالای آن در درمان پف زیر چشم بدون محدودیت سنی و عدم تحریک هر گونه ایمونوژنیسیته در افراد و نداشتن دوران نقاهت همچنین نداشتن هیچ گونه بخیه و پانسمان پس از انجام و مهم تر از همه دستیابی به نتایج دلخواه بیماران تا حد بسیار زیاد بلافاصله بعد از انجام عمل  و ماندگاری مناسب این روش درمانی جدید اشاره کرد.

کلام آخر

در مقاله‌ی بالا ما سعی کردیم تمام موارد و مسائل مربوط به جدیدترین روش های درمانی پف زیر چشم و مزایا و معایب و انواع کابرد های آن را تا حد ممکن برای شما عزیران توضیح داده و تفسیر کنیم .امیدواریم شما عزیزان بتوانید از این مطالب به خوبی استفاده کنید.

حال که با یک سری مسائل در این زمینه آشنا هستید ؛ اگر قصد انجام و برطرف نمودن عارضه پف زیر چشم را دارید پیشنهاد ما به شما کلینیک زیبایی آمل است. با مراجعه به کلینیک آمل می توانید با کمک مشاوران و پزشکان متخصص این کلینیک ، با هدف دستیابی به نتیجه دلخواه به انجام این روش درمانی بپردازید.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد:

عمل بلفاروپلاستی

جراحی پلک یا بلفاروپلاستی_ هزینه و توصیه ها

خط چشم روباهی چطور بکشیم؟

درباره ما

کلینیک بین المللی پوست  مو و زیبایی آمل با مجموعه ای کامل از برترین تجهیزات و تکنولوژی روز دنیا و با متخصصین مجرب و کارآمد و پرسنل دوره دیده در کلیه زمینه های مربوط به کاشت مو و ابرو، جوانسازی و پاکسازی پوست، لیزر موهای زائد و جراحی های زیبایی، تجربیات موفقیت آمیزی در کارنامه ی فعالیت خود داشته است.

در طی فعالیت 24 ساله خود، کلینیک آمل به دنبال بهترین و برترین تکنیک های موجود بوده که مورد تایید وزارت بهداشت ایران و اتحادیه اروپا می باشند.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آمل
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آمل

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آمل با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز می باشد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر ، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

01191011510

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 24 به سامانه 10005848

برای دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کدهای تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinic.amol

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آمل توسط کادر حرفه ای انجام می‌شود ، میتوانید جهت کسب اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

https://clinicamol.ir

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه:https://clinicamol.ir/l1qu

لینک آپارات:

لینک نماشا:https://www.namasha.com/v/PC3vdh3M

ویکی پدیا: https://en.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

یوتیوب: https://youtu.be/8My3b4OzbGA

تلگرام: https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

معیار زیبایی چشم
اتو پلاستی گوش بدون جراحی
درمان گیاهی دیر انزالی مردان
دستگاه های لاغری موضعی
هیالورونیک اسید طبیعی
درمان لکه های عصبی صورت

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • ایران آمل
  • 09120043630-01191011510
  • info@clinicamol.ir