عمل بینی گوشتی خیلی بزرگ

عمل بینی گوشتی خیلی بزرگ

عمل بینی گوشتی خیلی بزرگ

عمل بینی گوشتی یکی از انواع جراحی‌های بینی است که بر روی بینی‌های گوشتی صورت می‌گیرد. این نوع بینی دارای پوست ضخیم غضروف و استخوان‌های ضعیف می‌باشد. روش‌های قدیمی این جراحی تاثیر مثبتی در نتیجه انجام عمل بینی گوشتی نداشته است.  زیرا با تراشیدن غضروف و نازک کردن پوست بینی مجدد با گذشت زمان دماغ را به حالت و فرم قبل از آن باز می‌گرداند.
اگر شما نیز جزو افرادی می‌باشید که بینی گوشتی دارید و علاقه دارید بدانید که آیا بعد از انجام عمل بینی گوشتی باز می‌گردد و نحوه انجام عمل چگونه است در این مقاله در وب سایت کلینیک بین‌المللی پوست و مو و زیبای آمل با ما همراه شوید تا اطلاعات کاملی را در اختیار شما قرار دهیم.

عمل بینی گوشتی خیلی بزرگ
عمل بینی گوشتی خیلی بزرگ-کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آمل

چگونه بفهمیم بینی ما گوشتی است

خوشبختانه متخصصین مشخصه‌هایی را برای ما معرفی کردند که می‌توان به ما با زبان ساده در تشخیص بینی گوشتی یا استخوانی کمک کند.
بینی گوشتی به داشتن پوست ضخیم منافذ بسیار باز و غدد چربی بسیار فراوان و ساختار غضروفی ضعیف شهرت دارد. در این نوع بینی پره‌ها اغلب باز هستند و بینی نیز پهن می‌باشد. اگر این مشخصه در بینی شما نیز صادق است بینی شما از نوع گوشتی می‌باشد.

داوطلبان ایده‌آل عمل جراحی بینی گوشتی:
هنگامی که به فکر انجام رینوپلاستی می‌افتید شاید این فکر برای شما ایجاد شود که آیا شرایط من برای کاندیدای عمل دماغ گوشتی مطلوب می‌باشد یا خیر.  در دنیای واقعی جراحی متعدد و پایبند به اصول اخلاقی است که مانع و سلامت بیمار در اولویت کار قرار خواهد گرفت. در زمان جلسه مشاوره با یک گفتگوی شفاف صراحتاً با در نظر گرفتن شرایط فرد بیمار امکان یا عدم امکان اجرای عمل بینی برای او بیان خواهد شد.
استانداردترین شرایط گفتگو شرایطی می‌باشد که در آن تبلیغات کاذب و منافع شخصی و همچنین تحریک فرد متقاضی به انجام پروسه که شاید برای شرایط و خطرناک باشد وجود نداشته باشد.
به طور کلی در صورتی که یک یا چند مورد از موارد زیر در شما وجود داشته باشد کاندیدای مناسب برای قرار گرفتن تحت عمل بینی گوشتی به شمار می‌روید.
از شکل بینی خود ناراضی باشید و بد شکلی اندام روی اعتماد به نفس شما تاثیرات زیادی داشته باشد و همچنین روی چهره شما تاثیر منفی به جای گذاشته باشد
از نتیجه انجام جراحی بینی گوشتی خود انتظارات منطقی داشته باشید و بدانید که با توجه به گوشتی بودن بینی شما محدودیت‌هایی در انجام این جراحی وجود دارد.
سبک و شرایط زندگیتان به گونه‌ای باشد که بتوانید مراقبت‌ها و توصیه‌های لازم قبل از انجام جراحی بینی گوشتی که توسط پزشک به شما توصیه می‌شود را به دقت اجرا کنید.
از سلامت عمومی خوبی برخوردار باشید و بیماری که امکان اجرای رینوپلاستی گوشتی را برای شما محدود می‌کند مبتلا نباشید.

جراحی بینی گوشتی خیلی بزرگ با مدل عروسکی:
یکی از مشخصه‌های مدل عروسکی یا فانتزی اندازه بسیار کوچک در بینی می‌باشد. بعضی از افراد متقاضی دارای بینی‌های گوشتی این سوال را می‌پرسند که آیا امکان اجرای مدل عروسکی بر روی بینی گوشتی من نیز وجود دارد یا خیر. پاسخ به این افراد این است که بینی گوشتی به دلیل ویژگی‌های خود محدودیت‌هایی را در اجرای مدل عروسکی یا همان فانتزی بر روی آن را می‌تواند ناممکن کند. بینی گوشتی به داشتن پوست ضخیم معروف می‌باشد و همین ضخامت پوست بینی کوچک کردن آن و رسیدن به مدل عروسکی را با محدودیت‌هایی روبرو می‌کند.

روش‌های جراحی بینی گوشتی

عمل بینی گوشتی می‌تواند که به دو روش صورت گیرد

۱. روش باز
۲. روش بسته

در جراحی بینی گوشتی به کمک روش باز:
پزشک برای انجام اصلاحات برشی را در ناحیه کلوملا ایجاد خواهد کرد در طرف دیگر در عمل زیبایی بینی گوشتی به روش بسته برشی که برای تغییر ایجاد خواهد شد درون سوراخ بینی خواهد بود. همانطور که مشخص است تفاوت این دو روش در ناحیه ای است که برش مورد نیاز ایجاد خواهد شد. با توجه به اینکه عمل دماغ‌های گوشتی کمی چالش برانگیز می‌باشد و نیاز دارد بهترین متخصص آن را انجام دهد که تسلط کاملی روی بافت‌ها دارد. تکنیک باز می‌تواند انتخاب مناسب‌تری برای انجام عمل بینی گوشتی در نظر گرفته شود.

برگشت پذیری بینی گوشتی

خیلی از افرادی که بینی‌های گوشتی دارند از ظاهر آن ناراضی هستند و برای بهبود ظاهر علاقه دارند که عمل بینی گوشتی را انجام دهند‌ اما با شنیدن جملاتی مانند برگشت پذیر بودن این نوع بینی شک و تردید در آنها ریشه خواهد کرد. باید به این افراد بیان کنیم امروزه با پیشرفت علم پزشکی و تکنیک‌های مختلف برای این عمل این مشکل برطرف خواهد شده است. اما در صورت رفع نشدن تردیدتان می‌توانید به بهترین جراح بینی مراجعه کنید و با او صحبت داشته باشید.
شما می‌توانید با مراجعه به کلینیک بین‌المللی پوست و مو و زیبایی آمل زیر نظر متخصصین با تجربه و حرفه‌ای این کلینیک مورد معاینه و مشاوره قرار گیرید و بهترین تصمیم را بگیرید. همچنین بهتر است بدانید امروز تقویت در غضروف‌های بینی و استحکام ساختار آن همواره با فرم‌دهی در بینی صورت می‌گیرد که نتیجه آن می‌تواند مثبت و برگشت پذیری و افتادگی بینی گوشتی به حداقل و حتی می‌تواند به صفر برسد. در واقع در این روش غضروف را از تیغه وسط بینی برداشته و در قسمت نوک بینی قرار خواهند داد تا سبب تقویت غضروف‌های نوک بینی شود.

آیا عمل بینی گوشتی آقایان در مقایسه با عمل بینی گوشتی در بانوان دشوارتر می‌باشد؟

یکی از اصلی‌ترین مشکلات در بینی گوشتی پوست ضخیم آن است. بینی خانم‌ها در مقایسه با بینی آقایان ظریف‌تر می‌باشد. همین ویژگی سبب می‌شود که عمل بینی گوشتی در آقایان در مقایسه با بانوان با چالش بیشتر همراه شود. در هر حال یک پزشک متخصص و با تجربه با کمک از مهارت و تجربه بالای خود نتیجه‌ای را در صورت هر بیمار خود خلق خواهد کرد که صرفاً از نوع بینی یا جنسیت بیمار نهایتاً بینی خلق شده یک اثر هنری قابل تحسین و برازنده صورت او خواهد بود.

نکات و اقدامات قبل از عمل بینی گوشتی:
یکی از اصلی‌ترین اقدامات قبل از انجام عمل بینی گوشتی انتخاب یک پزشک متخصص با تجربه و حرفه‌ای می‌باشد. برای انتخاب جراح روش‌های مختلفی وجود دارد که یکی از آنها می‌تواند پرس و جو از آشنایان و دوستان باشد. مواردی که ما به شما بسیار تاکید می‌کنیم این است که حتماً نمونه جراحی دماغ گوشتی جراح مورد نظر خود را مشاهده کنید و سپس از بررسی رزمه کاری و همچنین میزان تحصیلات او برای مشاوره به مطب او بروید و بعد از اطمینان از انتخاب یک جراح متخصص و با تجربه بینی خود را به او بسپارید.
شب قبل از انجام عمل بینی گوشتی حتماً استحمام کنید و مراقب باشید که سرما نخورید.
شب قبل یک شام بسیار سبک میل کنید.
از ۸ ساعت قبل از انجام عمل بینی از خوردن و آشامیدن باید خودداری کنید.
در روز انجام عمل باید ناشتا باشید چرا که در صورت پر بودن معده محتویات معده می‌تواند در زمان جراحی وارد مجاری تنفسی و حلق شود و در روند درمان اختلال ایجاد کند و در نتیجه بیمار را در معرض خطر قرار دهد.
صبح روز جراحی بینی گوشتی می‌توانید از مایعات شیرین بدون پالپ استفاده کنید.
توجه داشته باشید که شیر شامل مایعات شیرین نخواهد بود بلکه خود غذای کامل تلقی خواهد شد.
نیم ساعت قبل از انجام وقت مشخص شده در کلینیک حضور پیدا کنید.
داشتن یک همراه در روز انجام جراحی می‌تواند به شما کمک کند.
در روز جراحی خانم‌ها نباید هیچگونه آرایشی به خصوص در ناحیه اطراف چشم داشته باشند چرا که وجود مواد آرایشی روی صورت می‌تواند سبب ایجاد آلودگی در زمان عمل شود.
آقایان بهتر از ریش و سیبیل خود را قبل از انجام جراحی بینی بتراشند.
به افراد توصیه می‌شود که لباس‌های راحت گشاد و دکمه‌دار بپوشند تا بعد از انجام عمل زمان درآوردن لباس با مشکلی روبرو نشوند.
بیماران در صورتی که قرص یا داروی خاصی استفاده می‌کنند حتماً باید این موضوع را به پزشک اطلاع دهند.
مصرف داروهای رقیق کننده از جمله آسپرین و ایبوروفن از یک هفته الی دو هفته قبل از انجام جراحی ممنوع می‌باشد.
قرص‌های راکوتان آکوتان نیز باید از دو ماه قبل از انجام عمل بینی گوشتی به طور کامل قطع گردد.
استعمال دخانیات و قلیان باید از یک هفته قبل از انجام عمل بینی گوشتی و همچنین یک هفته بعد از انجام عمل کنار گذاشته شود.
چنانچه در روز انجام جراحی با دو روز اول عادت ماهیانه شدید حتماً این موضوع را به پزشک اطلاع دهید.
بهترین دکتر جراحی بینی گوشتی در آمل:
از نگاه مدرن دنیای امروزی زیبای یک پدیده نسبی می‌باشد و به سبب آن در فرایند رینوپلاستی گوشتی نیز روش‌های مختلف متناسب با ویژگی‌های بینی در هر صورت به کار گرفته خواهد شد.
بینی گوشت یکی از انواع بینی‌هایی می‌باشد که به داشتن پوست ضخیم، نوک بینی پهن و سوراخ‌های پهن بزرگ شهرت دارد و همین ویژگی در این بینی عمل بینی گوشتی را می‌تواند با دشواری‌ها و چالش‌های زیادی همراه کند. اینجاست که هنر و علم بهترین جراح می‌تواند پا به میدان بگذارد و با خلق نتیجه‌ای مثبت نتایج خوبی را رقم بزند.
اگر شما نیز دارای بینی گوشتی هستید و قصد دارید تحت انجام رینوپلاستی قرار بگیرید بهتر است این حقیقت را بیان کنید که بینی‌تان جز بینی‌هایی است که نیاز به دقت و حساسیت بسیار بالا در انتخاب بهترین دکتر عمل بینی را می‌طلبد‌.
همانطور که بیان کردیم بینی گوشتی دارای پوست بسیار ضخیم و غدد چربی بسیار بزرگ می‌باشد در این نوع بینی غضروف ضعیف می‌باشد و هنگامی که آن را لمس می‌کنید به راحتی جابجا می‌شود‌‌. همین بافت غضروف ضعیف سبب خواهد شد که جراحی بینی گوشتی با پیچیدگی و دشواری همراه شود.
پزشک در زمان فرایند عمل بینی گوشتی باید این چهارچوب غضروفی ضعیف را با کمک از تکنیک‌های مناسب‌ تقویت کند تا  شکل جدید را خلق  و بینی نیز به خوبی پشتیبانی شود.

در واقع برای اینکه بهترین نتیجه از رینوپلاستی به دست آید یک پزشک خوب عمل بینی گوشتی باید به طور کامل بر تکنیک‌های مختلف از جمله گرافت غضروف برای برطرف کردن نواقص بینی گوشتی و سایز تکنیک‌های مربوطه احاطه داشته باشد.

نقطه ضعف دیگر بینی‌های گوشتی پره‌های بزرگ و پهن آن می‌باشد که باید در زمان جراحی تا اندازه استاندارد جمع شود. جراحی بینی گوشتی مانند عمل سایر انواع بینی‌ها نمی‌تواند جز به دست یک پزشک ماهر و با تجربه نتیجه را حاصل کند و لبخند رضایت را بر روی لبان بیمار بنشاند.
شما می‌توانید جهت عمل بینی گوشتی خیلی بزرگ به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی آمل مراجعه کنید و با خیالی آسوده این جراحی را به دست متخصصین با تجربه و حرفه‌ای ما بسپارید.

تاثیر ضخامت پوست بر جراحی بینی گوشتی:
نوع بینی بیمار یکی از فاکتورهای اصلی می‌باشد که روی انجام نتیجه عمل بینی گوشتی تاثیر بسیار زیادی دارد و ممکن است محدودیت‌هایی در انجام این پروسه ایجاد شود. اینکه پوست بینی ضخیم یا نازک باشد روی برنامه‌ریزی برای انجام این جراحی اثرگذار خواهد بود.
مراجعه کننده که پوست نازک دارد بیشتر در معرض نامتقارن شدن شکل و فرم بینی خود می‌باشد.‌زیرا تنها یک لایه نازک روی ساختار زیری را می‌پوشاند. اما در صورتی که پوست نازک باشد تغییرات یا جزئیات بیشتر صورت خواهد گرفت اما در جراحی بینی گوشتی فرد دارای پوست ضخیم است و روی ساختار زیرین بینی یک لایه با ضخامت بسیار بالا قرار گرفته است. در این صورت در موارد کمتری ناهنجاری ایجاد خواهد شد اما ایجاد تغییرات  با دشواری بیشتری همراه می‌شود.

عمل بینی گوشتی خیلی بزرگ
عمل بینی گوشتی خیلی بزرگ-کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آمل

تکنیک‌هایی که برای پوست ضخیم به کار گرفته می‌شود

در جراحی بینی گوشتی چالشی که بهترین جراح برای بینی گوشتی با آن روبرو می‌باشد تغییر در شکل و نازک کردن بینی در عین حفظ ظاهر طبیعی این عضو حساس می‌باشد. در اغلب موارد نیاز از بینی برجسته شود یا تغییرات بیشتر قابل مشاهده شود خیلی از افراد با پوست ضخیم می‌خواهند تا پوست نازک‌تری داشته باشند. در صورتی که ساختار زیرین پوست بینی تقویت شود که می‌توان به این ویژگی به راحتی دست یافت به طور خلاصه یک پزشک متخصص و با تجربه بهترین متد را برای افرادی که پوست ضخیم بیشتری دارند به کار می‌گیرد به همین دلیل خیلی از پزشکان از رویه‌های کاهشی استفاده نخواهند کرد و تلاش می‌کنند این عضو را برجسته‌تر نمایند.
در مواردی که غضروف ضعیف شود از گرافت بهره گرفته می‌شود تا هم غضروف بتواند تقویت شود و هم برجستگی بیشتری ایجاد شود.

مراحل عمل بینی گوشتی

باید به این نکته توجه کرد که دقت در تناسب بینی با دیگر اجزای صورت مخصوصاً دماغ‌های گوشتی بسیار اهمیت دارد. چرا که بعد از انجام رینوپلاستی بسیار کوچک شود یا قوس بینی بسیار زیاد شود مشکلات تنفسی  برای فرد ایجاد می‌شود. پوست بینی این افراد ضخیم و دارای غدد چربی می‌باشد و همچنین این نوع بینی‌ها غضروف‌های بسیار ضعیفی دارند که به دلیل حساسیت انجام عمل بینی گوشتی همین ساختار ضعیف بینی است.

بهترین روش عمل بینی گوشتی

در جلسات مشاوره معمولاً فرد بیمار در خصوص بهترین روش عمل بینی گوشتی از پزشک سوالاتی را خواهد پرسید که جا دارد در این قسمت از این مقاله به آنها بپردازیم.
این عمل معمولاً با پیوند غضروف یا گرافت گذاری همراه خواهد شد به همین دلیل بیشتر جراحان بینی برای بینی‌های گوشتی روش باز را در نظر خواهند گرفت. اما تصمیم قطعی بعد از معاینه بینی عکسبرداری‌ها و آزمایشات مشخص خواهد شد.

آیا بینی گوشتی دچار افتادگی می‌شود؟

خیلی بر این باور هستند که بینی گوشتی بعد از مدتی از عمل جراحی بینی گوشتی دچار افتادگی خواهد شد این تصور فقط در صورتی صحت پیدا خواهد کرد که عمل بینی گوشتی به دست یک پزشک بی‌ تجربه سپرده شود که ملاحظات لازم در خصوص تقویت چهارچوب بینی در زمان انجام جراحی رعایت نشده باشد و در نتیجه بعد از انجام جراحی بینی از استحکام و قدرت لازم برای حفظ چهارچوب جدید خود را نداشته باشد‌
نقطه مقابل این اتفاق دستیابی به یک بینی است که با سپرده شدن آن به دست یک پزشک متخصص دارای چهارچوب قدرتمند می‌باشد که با افزایش سن و گذر زمان دستخوش هیچگونه تغییر نخواهد شد و شکل جدید خود را به خوبی حفظ خواهد کرد. بنابراین برای رسیدن به بهترین نتیجه رضایت بخش در انتخاب کلینیک و پزشک دقت کامل را داشته باشید تا بتوانید به نتیجه‌ای که دوست دارید دست پیدا کنید.

بهترین سن برای انجام عمل بینی گوشتی

لازمه ورود به پروسه جراحی گذراندن از مرز محدوده سنی است که در آن رشد بینی باید کامل شده باشد‌. بینی تا حدود ۱۸ سالگی به رشد خود ادامه خواهد داد بعد از این سن رشد بینی متوقف خواهد شد.
گاهی این رشد  تا ۲۰ سالگی نیز ادامه دارد. پزشک با معاینات لازم تشخیص خواهد داد که رشد بینی به درجه تکامل رسیده است یا خیر.
بعد از رشد کامل بینی فرد می‌تواند به انجام جراحی بینی  بپردازد.
قرار گرفتن تحت عمل بینی گوشتی قبل از تکمیل رشد این اندام ثمره این روش را بر هم  می‌زند.

علل ورم بینی گوشتی بعد از جراحی و روش‌های کاهش ورم بینی

بلافاصله بعد از انجام جراحی ورم آغاز خواهد شد و دلیل اصلی ایجاد این ورم آسیب رسیدن به بافت بینی و اجتماع مایع درون بینی می‌باشد.
ورم بینی گوشی با گذشت زمان برطرف خواهد شد اما در روزهای اول بعد از انجام عمل میزان آن به بیشترین حد ممکن خود می‌رسد.
به دفعات بیان شده که در قیاس با عمل بینی استخوانی بینی‌های گوشتی بعد از عمل ورم بیشتری خواهند داشت. اما علت این مسئله چیست؟
یکی از دلایل اساسی ایجاد ورم بعد از انجام عمل بینی گوشتی ضخیم بودن پوست آن می‌باشد پوست‌های ضخیم مستعد ورم بیشتر خواهند بود.
یکی دیگر از دلایل ضعیف بودن بافت‌های تشکیل دهنده و همچنین میزان تغییراتی است که روی آن اعمال شده است.
با توجه به اینکه به رفع ایرادات دماغ‌های گوشتی ممکن است تغییرات زیاد و حتی اضافه کردن بافت پیوندی در ساختار انجام گیرد بعد از انجام رینوپلاستی در زمان ریکاوری شما شاهد ورم شدیدتر خواهید بود.
علت دیگری که سبب ایجاد تفاوت در میان شدت ورم بعد از انجام عمل بینی گوشتی در افراد می‌شود نوع واکنش بدن هر فرد نسبت به تغییرات به وجود آمده است.
بعضی از افراد حتی با یک دستکاری بسیار جزئی روی بافت شاهد تورم قابل ملاحظه‌ای خواهند بود.

با انجام بعضی اقدامات می‌توانید به روند بهبودی تورم کمک کنید

کمپرس سرد: اصلی‌ترین و ساده‌ترین روش برای کاهش تورم در بینی‌های گوشتی بعد از انجام جراحی و کاهش درد بعد از رنوپلاستی می‌باشد.
عدم استفاده از آب داغ: بعضی از افراد فکر می‌کنند در صورتی که با آب داغ استحمام کند زخم‌های آنها بهتر و زودتر خوب می‌شود در حالی که این کار سبب تشدید ورم خواهد شد.
مصرف نمک را کاهش دهید و به حداقل خود برسانید زیرا سدیم موجود در نمک سبب ایجاد التهاب و تورم می‌شود.
به توصیه متخصصین بهتر است برای مدتی فعالیت‌های خود را محدود  و از انجام فعالیت‌های سنگین و همچنین ورزش‌های تهاجمی خودداری کنید.
بالا نگه داشتن سر باعث سرعت بخشیدن به روند بهبودی گردش خون در صورت خواهد شد و این کار می‌تواند به کاسته شدن تورم در بینی و چشم‌ها بعد از انجام عمل بینی گوشتی کمک کند.

دوره نقاهت عمل بینی گوشتی

دوره نقاهت بعد از عمل بینی گوشتی حدود یک هفته می‌باشد در طول انجام این دوره سطح تورم در بینی شما به میزان قابل ملاحظه کاهش پیدا خواهد کرد و اگرچه بینی عموماً بعد از پشت سر گذاشتن این دوره برداشته خواهد شد. بنابراین می‌توانید در محافل اجتماعی حاضر شوید. بعد از پشت سر گذاشتن دوره نقاهت یک هفته‌ای به آرامی و با ملایمت می‌توانید فعالیت‌های نرمال خود را آغاز کنید.
بینی شما برای مدتی چسب زده خواهد شد بعد از سپری شدن این دوره یک هفته‌ای همچنان باید مراقب بینی گوشتی تازه جراحی شده خود باشید‌ بینی شما هنوز بسیار حساس می‌باشد و کوچک‌ترین ضربه  باعث آسیب‌های جدی به آن می‌شود.

عمل بینی گوشتی خیلی بزرگ
عمل بینی گوشتی خیلی بزرگ-کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آمل

مراقبت‌های بعد از عمل بینی گوشتی

بعد از انجام عمل بینی گوشتی در صورت مشاهده علائم زیر باید هرچه سریعتر به پزشک مراجعه کنید.
اگر خونریزی در بینی شما در هفته اول به شکل خونابه و به مقدار کم باشد کاملاً طبیعی می‌باشد. اما چنانچه خونریزی غیر خونابه‌ای باشد و رنگ روشن داشته باشد حتماً باید به پزشک مراجعه کنید تا مورد بررسی قرار گیرید.
اگر دمای بدن شما ۳۸ درجه باشد طبیعی است، اما اگر متوجه تب بسیار شدید و دمای بسیار بالاتر از این حد شدید حتماً باید به پزشک اطلاع دهید.
اگر بعد از انجام عمل بینی گوشتی دچار حالت تهوع، استفراغ و یا اسهال مکرر شدید حتماً این موضوع را به پزشک اطلاع دهید.
اگر که دچار ضربان قلب بالا و یا زیاد شدید و تنفس سریع و غیر طبیعی داشتید حتماً ب.ا پزشک مربوطه در ارتباط باشید و به او اطلاع دهید
با کمک گرفتن از دو بالش در کنار سر خود می‌توانید سر خود را بالاتر از حد معمول قرار دهید‌. همچنین زمان خواب یا چرخیدن سر شما نباید ضربه ببیند یا به بینی فشار وارد شود.
تا ۳ الی ۴ روز به توصیه‌های پزشک خود اهمیت دهید از کمپرس سرد روی نواحی اطراف استفاده کنید و به نحوی که آسیب و فشار به بینی وارد نشود تا کبودی و تورم ناشی از رینوپلاستی اطراف چشم برطرف شود.
یکی از مراقبت‌هایی که بعد از انجام عمل بینی گوشتی در زمان استحمام می‌باشد، و پزشکان توصیه می‌کنند این است که قبل از انجام عمل استحمام کنید تا حداقل به مدت دو روز نیاز نداشته باشید به حمام بروید. چرا که بعد از عمل گچ بر روی بینی شما قرار خواهد گرفت و تا هنگامی که جراح زیبای بینی به برداشتن گچ اقدام نکرده گچ نباید در معرض آب قرار گیرد و خیس شود.
معمولاً مدت ۳ الی ۷ روز بعد از انجام رینوپلاستی زمان برداشتن گچ بینی می‌باشد که به صلاح دید پزشک این زمان متغیر می‌باشد.
برای برداشتن گچ بینی به شما توصیه می‌شود که قبل از مراجعه به پزشک حمام کرده تا گچ بینی خیس شود و راحت‌تر جدا گردد. به علاوه این عمل سبب خارش و حساسیت  در فرد نیز می‌شود. توصیه ما به شما این است گچ بینی در هفته اول خیس نشود و برای شستن و پاک کردن صورت خود از پنبه یا دستمال استفاده کنید.
مصرف قرص آناهیل برای ورم بینی گوشتی بعد از عمل
بروملین ماده موثری است که در کپسول آناهیل وجود دارد. برای اولین بار در سال ۱۹۵۷ برای اهداف پزشکی مورد استفاده قرار گرفت این دارو از هسته و ساقه آناناس استخراج شده و می‌تواند یک داروی بسیار موثر در کاهش تورم و التهاب بعد از عمل بینی گوشتی باشد. (این دارو با نام قرص آناناس نیز شناخته می‌شود.)
تحقیقات نشان داده به بروکلین دارای خاصیت ضد ترومبوتیک فیبرینو لیتیک و همچنین ضد درد است و  از ایجاد تورم و لخته شدن در خون نیز جلوگیری می‌کند. به همین دلیل امروزه خیلی از پزشکان این دارو را برای کاهش تورم و کبودی بعد از انجام عمل بینی گوشتی در مراقبت‌های بعد از عمل بینی گوشتی پیشنهاد می‌کنند.

مزایای مصرف قرص آناهیل

کمک به کاهش التهاب در بینی بعد از
از بین بردن خون مردگی و کبودی
کمک به ترمیم جای زخم‌ها
نحوه مصرف: می‌توانید روزانه ۱ تا ۳ عدد از این قرص را یک الی دو ساعت قبل از غذا مصرف کنید. بهتر است ۱۵ دقیقه قبل و بعد از مصرف این دارو از نوشیدن مایعات و مواد غذایی خودداری کنید و بدین ترتیب تاثیرات و بازدهی این دارو را افزایش دهید.

آیا بعد از عمل بینی گوشتی باید کورتون تزریق شود؟
کورتون یک داروی کورتیکو استروئید می‌باشد که در کاهش تورم در بینی، درمان بافت اسکار و همچنین جلوگیری از ایجاد اسکار کاربرد دارد. تزریق کورتون بیشتر در افرادی که بینی گوشتی دارند مورد استفاده قرار می‌گیرد. با این حال نیازی نخواهید داشت تا تمام بیمارانی که جراحی بینی گوشتی انجام دادند به بینی خود کورتون تزریق کنند. به طور کلی در شرایطی که بینی دچار تورم بسیار بالا باشد به نحوی که با گذشت زمان نیز همچنان ورم در بینی آنها بیشتر باشد با مشورت پزشک و در صورت صلاح دید پزشک می‌توانند به بینی خود کورتون تزریق نمایند.
تزریق این دارو سبب می‌شود دوره نقاهت با سرعت بیشتری سپری شود و تورم در بینی نیز خیلی زودتر بهبود پیدا کند.
میزان تزریق کورتون به بینی بر تشخیص پزشک شما دارد آمپول تریامسینولون با غلظت ۴۰ و ۱۰ سی سی در داروخانه‌ها وجود دارد. شما بعد از عمل بینی تا چهار بار مجاز به تزریق این دارو با غلظت ۱۰ سی سی می‌باشید‌‌. اولین تزریق معمولاً بعد از گذشت یک الی دو ماه از عمل بینی پیشنهاد خواهد شد و در صورت نیاز بعد از ۶ هفته مجدد می‌توانید تزریق کورتون را تکرار کنید.
توجه کنید که نباید این دارو با غلظت بالا تزریق شود. چرا که در این صورت ممکن است عوارضی مانند نازک شدن در پوست بینی یا تغییر در رنگ این ناحیه مشاهده می شود که ترمیم و اصلاح آن می‌تواند بسیار دشوار و حتی در شرایطی غیر ممکن شود.
به طور کلی تزریق کورتون بعد از عمل بینی در موارد زیر پیشنهاد خواهد شد.پ:
افرادی که عمل ترمیمی بینی انجام داده‌اند.
افرادی که کاهش تورم در بینی و روند بهبودی در آنها بسیار کند پیش می‌رود.
افرادی که بینی گوشتی آنها پوست بسیار ضخیم و غدد چربی بسیار زیادی دارد.

مدت زمان چسب بینی گوشتی

معمولاً مدت زمان چسب زدن روی بینی‌های گوشتی بعد از انجام بینی گوشتی بیشتر از بینی استخوانی است. چرا که با توجه به ویژگی‌هایی که در این بینی وجود دارد تورم در آن افزایش بیشتری دارد به همین دلیل جراح توصیه می‌کند مدت بیشتر از چسب بینی استفاده شود به مدت ۴ الی ۶ هفته مراجعه به مطب یک جراح متخصص عمل بینی گوشتی و آموزش دیدن نحوه صحیح چسب زدن به بینی سبب شکلی بهتر و استحکام بینی بعد از انجام عمل خواهد شد.

نحوه شست و شوی سر بعد از انجام جراحی:
شست و شوی سر می‌توانند مشابه با شست و شوی سر در آرایشگاه‌ها باشد.

عمل بینی گوشتی مردانه

تمایل به زیبایی هم در خانم‌ها و هم در آقایان وجود دارد چه بسا که امروزه درصد افراد متقاضی برای عمل بینی گوشتی مردانه نسبت به عمل بینی گوشتی در زنان افزایش چشمگیری داشته است.
ساختار بینی در آقایان با بینی بانوان کاملاً متفاوت است. افراد تصوری که از بینی ایده آل یک آقا در جامعه ما دارند تفاوت با بینی ظریف یا عروسکی خانم‌ها می‌باشد‌‌. البته سلایق می‌تواند متفاوت باشد ولی تا حد امکان پیشنهاد یک پزشک جهت زیبا شدن چهره آقا بینی طبیعی و مردانه با برطرف کردن نواقص آن می‌باشد تا نسبت بینی با دیگر قسمت‌های چهره آقا هماهنگی و تناسب داشته باشد و سبب جذابیت چهره او شود.
از جمله مشخصه‌هایی که بر نتیجه رنوپلاستی در آقایان اثرگذار است پوست بینی و غضروف بینی او است چرا که آقایان پوست بینی کلفت‌تری دارند و  استخوان و غضروف‌های آنها محکم‌تر است.
در بینی آقایان معمولا انحراف و شکستگی بر اثر ضربه یا ورزش‌های سنگین می‌تواند مشاهده شود که همراه با جراحی بینی گوشتی می‌توان این مشکلات را نیز برطرف کرد.

عوارض عمل بینی گوشتی

یکی از متداول‌ترین سوالاتی که افراد در خصوص عمل بینی گوشتی از پزشک می‌پرسند عوارض جراحی است باید بیان کنیم که اگر عمل زیبایی بینی گوشتی توسط یک متخصص با تجربه و حرفه‌ای صورت گیرد و بیمار مراقبت‌ها و توصیه‌های بعد از انجام عمل را به خوبی رعایت کند هیچ عارضه خاصی برای او در پی نخواهد داشت.

دخالت لیزر در عمل بینی گوشتی

نمی‌توان از کاربرد گسترده لیزر در حوزه پزشکی چشم پوشی کرد چرا که این فناوری توانسته با ایمنی و دقت بالای خود پروسه‌های مختلف را با موفقیت پشت سر بگذارد.
در خصوص عمل بینی گوشتی که خود یک پروسه چالش برانگیز به شمار می‌رود استفاده کردن از لیزر  خبر خوب برای افراد متقاضی باشد تا از میزان تهاجمی بودن این روش جراحی کم کند. اما زیباجویان عزیز باید این نکته را نیز بدانند که تا به الان لیزر در پروسه‌های عمل زیبایی بینی دخالتی نداشته است‌ هرچند پیشرفت قابل توجهی در زمینه حاصل شده اما در مورد استفاده از آن در مراحل مختلف عمل کردن بینی‌های گوشتی فعلاً موردی به اثبات نرسیده است بنابراین اگر چنین عنوان‌هایی به گوش شما می‌خورد بدانید که فقط جنبه تبلیغاتی دارد.

جایگزین عمل جراحی برای بینی‌های گوشتی:
در میان افراد متقاضی که جویای زیبایی هستند روش‌های کم تهاجم برای رفع ایرادات در بینی هم به دنبال راه‌های به غیر از تبلیغ جراحی است. امروزه تزریق ژل و فیلر پوستی که برای جوانسازی بسیار باب شده است در راستای پوشاندن عیوب در بینی  مورد استفاده قرار می‌گیرد. اما آیا فکر می‌کنید واقعاً می‌تواند جایگزین مناسب برای انجام عمل بینی گوشتی باشد یا خیر.
به یاد داشته باشید که ایرادات وارد شده بر روی ساختار غضروفی و استخوانی در بینی به جهت درمان به پروسه‌های تهاجمی‌تر نیاز خواهد داشت. به گونه‌ای که بهترین پزشک باید بتواند به بافت‌ها دسترسی داشته باشد و با کمک ابزار عمل به رفع آنها بپردازد. از این رو بابت ژل و فیلرهای پوستی چنین قابلیتی وجود نخواهد داشت و قادر نخواهد بود که مشکلات را از ریشه درمان کند. تنها با پر کردن قسمت‌های بینی گوشتی ایرادات را به طور موقت می‌تواند پنهان سازد.

عمل بینی گوشتی چقدر طول می‌کشد؟

مدت زمان لازم برای انجام عمل بینی گوشتی به نوع آن بستگی دارد اگر بینی مشکلات گسترده نداشته باشد و فقط با اعمال یک سری تغییرات جزئی به نتیجه مطلوب برسد.
فقط به زمان کمتر برای جراحی نیاز است این مدت زمان می‌تواند در حدود یک الی دو ساعت باشد اما این موضوع برای بینی‌هایی که نیاز به پیوند غضروف برای مقاوم سازی و استحکام بیشتری دارند مدت زمان بیشتری را می‌طلبد. در واقع بینی‌هایی که برای چندین بار عمل شده‌اند و یا عمل بینی گوشتی معمولاً در حدود ۲ الی ۳ ساعت زمان برای اعمال تغییرات نیاز دارد.

سوالات متداول

آیا عمل بینی گوشتی درد دارد؟

از آنجایی که جراحی بینی با بیهوشی عمومی و یا با بی‌حسی موضعی صورت می‌گیرد بیمار در زمان جراحی هیچگونه درد و ناراحتی را احساس نخواهد کرد. همچنین بعد از انجام عمل پزشک داروهای مسکن برای شما تجویز خواهد کرد که با مصرف به موقع آنها می‌توانید از درد ناشی از عمل بینی به طور کامل جلوگیری کنید.

جراحی بینی استخوانی سخت‌تر است یا گوشتی؟
از آنجایی که بینی‌های گوشتی دارای پوست ضخیم و غضروف ضعیف‌تری می‌باشند نسبت به بینی‌های استخوانی، به همین دلیل جراحی بینی گوشتی معمولاً دشوارتر و نیاز به زمان بیشتر نسبت به بینی استخوانی دارد. گاهی اوقات نیز برای تقویت در غضروف و ساختار اسکلتی بینی نیاز به پیوند غضروف است. البته امروزه با پیشرفتی که در علم و تکنولوژی شده روش‌های موثری برای انجام جراحی بینی وجود دارد‌. پزشکان به راحتی این عمل را همانند جراحی بینی استخوانی  انجام می‌دهند..

آیا عمل بینی گوشتی خوب میشه؟

در گذشته افراد نگران این مسئله بودند که بعد از گذشت مدتی از انجام جراحی بینی نتیجه انجام جراحی به حالت قبل خود باز می‌گردد. اما امروزه با پیشرفت علم و استفاده از تجهیزات به روز پزشکی در این زمینه دیگر جای هیچ گونه نگرانی در خصوص آن وجود ندارد‌ یک پزشک ماهر در زمان عمل با پیوند غضروف به تقویت و استحکام اسکلت و ساختار در بینی می‌پردازد که این می‌تواند در نتیجه انجام جراحی بسیار تاثیرگذار باشد.

هزینه عمل بینی گوشتی چقدر است؟

هزینه انجام عمل بینی گوشتی بستگی به مشکلات در بینی، ساختار آن و همچنین تخصص و مهارت پزشک دارد، که بعد از معاینه پزشک هزینه دقیق را برای شما مشخص خواهد کرد.
البته هزینه‌های جانبی نیز باید در نظر گرفته شود از جمله هزینه داروها، چسب‌ها و آزمایشاتی که باید قبل از انجام عمل بینی در نظر گرفته شود.

آیا هر بینی گوشتی را می‌توان به راحتی جراحی کرد؟

امروزه با پیشرفت علم پزشکی جراحی هر نوع بینی به راحتی می‌تواند صورت گیرد. فقط باید در انتخاب کلینیک و پزشک قطع کامل را داشته باشید تا در نهایت رضایت برای شما حاصل شود.

نتیجه جراحی بینی گوشتی چه زمانی مشخص می‌شود؟

بینی‌های استخوانی به دلیل داشتن پوست نازک نتیجه جراحی را خیلی زودتر نمایان می‌کند و نتیجه جراحی در بینی گوشتی به دلیل پوست ضخیم آن و تورم بیشتر که حاصل می‌شود دیرتر مشخص خواهد شد که باید صبور باشید.

جراحی بینی گوشتی برای چه کسانی مناسب است؟

افرادی که دارای بینی‌های گوشتی خیلی بزرگ یا غضروف‌های بسیار ضعیف هستند می‌توانند گزینه مناسب برای این جراحی به شمار روند. بهترین مدل عمل بینی برای آنها عمل طبیعی بینی گوشتی

نتیجه گیری:

عمل بینی گوشتی یکی از انواع جراحی‌های بینی می‌باشد که بر روی بینی‌های گوشتی صورت می‌گیرد. این نوع بینی دارای پوست بسیار ضخیم غضروف و استخوان ضعیف است و روش‌های قدیمی در این عمل اثرات مثبت نداشته است. زیرا با تراشیدن غضروف‌ها و نازک کردن بینی مجدد با گذشت زمان بینی به فرم و حالت قبل خود باز می‌گشت،، اما خوشبختانه امروز با پیشرفت علم و تکنولوژی و استفاده از دستگاه‌های مدرن و پیشرفته مشکلات برطرف شده و شما به راحتی می‌توانید به عمل بینی گوشتی خیلی بزرگ خود بپردازید بدون اینکه بازگشت داشته باشد..اگر شما نیز از شکل ظاهری بینی خود ناراضی هستید و علاقه دارید به انجام جراحی زیبایی بینی بپردازید و از مزایای بیشمار آن بهره‌مند شوید می‌توانید با مراجعه به کلینیک بین‌المللی پوست و مو و زیبایی آمل زیر نظر متخصصین با تجربه و حرفه‌ای این کلینیک به عمل بینی گوشتی بپردازید و از نتایج به دست آمده آن تا آخر عمر بهره‌مند شوید.
همچنین در این کلینیک انواع خدمات زیبای پوست و مو نیز زیر نظر متخصصین با تجربه و حرفه‌ای صورت می‌گیرد که می‌توانید از این خدمات نیز بهره‌مند شوید.

عمل بینی گوشتی خیلی بزرگ
عمل بینی گوشتی خیلی بزرگ-کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آمل

برای دریافت اطلاعات بیشتر ، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

01191011510

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 24 به سامانه 10005848

برای دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کدهای تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinic.amol

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آمل توسط کادر حرفه ای انجام می‌شود ، میتوانید جهت کسب اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

https://clinicamol.ir

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

https://harfhayetazeh.com

تلگرام

https://t.me/cliniczibaeiiarad

گپ

https://gap.im/join/OTM4NzkxMjUwNDIzMDU5MDgxMjM4NTI1NDExODY1MjI1NTI5OTM3MDQ1MDIwODY0MzMyNjA3NTMzNjEzMTIyOTU3NTUzMjYyNjA1NTH

سروش

https://splus.ir/cliniczibaiiarad

ایتا

https://eitaa.com/cliniczibaiiarad

روبیکا

https://rubika.ir/clinicarad

لینک آپارات:

https://aparat.com/v/o6Mga

لینک نماشا:

https://www.namasha.com/v/cUaZgqZT

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

معیار زیبایی چشم
اتو پلاستی گوش بدون جراحی
درمان گیاهی دیر انزالی مردان
دستگاه های لاغری موضعی
هیالورونیک اسید طبیعی
درمان لکه های عصبی صورت

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • ایران آمل
  • 09120043630-01191011510
  • info@clinicamol.ir