قیمت دستگاه شاک ویو لاغری

قیمت دستگاه شاک ویو لاغری

قیمت دستگاه شاک ویو لاغری

ما در این مقاله قصد داریم سراغ معرفی کاربردی درمانی دستگاه شاک ویو تراپی برای لاغری موضعی و لاغری برویم و شما را با نحوه انجام عملکرد این دستگاه آشنا کنیم، پس دعوت می‌کنیم تا انتهای این مقاله با ما همراه شوید. علم در حال پیشرفت است و در حال حاضر برای لاغری از تکنولوژی‌های موثر کمک گرفته می‌شود. دستگاه شاک ویو لاغری و یکی از همین تکنولوژی‌های موثر است که برای چاقی موثر می‌باشد. با کمک این دستگاه چربی‌های موضعی در بدن خود را از بین ببرید و بدن یک دست و جذاب برای خود به دست آورید. اگر می‌خواهید در خصوص قیمت دستگاه شاک ویو لاغری مزایا و عوارض آن اطلاع کامل به دست آورید پس با ما همراه شوید.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آمل
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آمل

تاثیر دستگاه شاک ویو لاغری بر روی سلولیت

یکی از مشکلات روزمره خیلی از افراد عدم برخورداری از تناسب اندام درست و اضافه وزن می‌باشد. ممکن است به دلایل مختلفی از جمله کم تحرکی، عدم برنامه ورزشی مناسب و نداشتن یک رژیم غذایی این مشکل ایجاد شود. گاهی بعضی از چربی‌ها مقاومت بسیار بالایی دارند مانند سلولیت‌ها که نمی‌توان به راحتی آنها را از بین برد.
در این بین برنامه‌های غیر تهاجمی و روش‌های جدیدی وجود دارد که به راحتی می‌توانید به رفع چربی‌های موضعی در بدن خود کمک کنید. یکی از این روش‌ها که می‌تواند در این زمینه به شما کمک کند استفاده از دستگاه شاک ویو لاغری می‌باشد. قبل از اینکه از این دستگاه در فیزیوتراپی اورولوژی و ارتوپدی استفاده می‌شد و سبب تسکین درد و کاهش التهابات به طور کلی برای رفع مشکلات اختلال نعوظ در آقایان و از بین بردن دردهای مفصلی می‌شد.

در نهایت امروزه از این دستگاه برای برطرف کردن سلولیت و لاغری‌های موضعی مورد استفاده قرار می‌گیرد. امواجی که از این دستگاه منتقل می‌شود موسوم به امواج صوت یا اگوستیک می‌باشد که دارای طول موج پایین و انرژی بسیار بالا است، به کمک یک پروپ یا پلیکاتور به بدن منتقل می‌شود.

امروزه دستگاه شاک ویو تراپی یکی از بهترین روش‌هایی است که به کمک آن می‌توانید سلولیت و چربی‌های متراکم را از بین ببرید. سلولیت‌ها بیشتر در نواحی اطراف شکم، باسن و ران ایجاد می‌شوند.  در تمام این نواحی استفاده کردن از دستگاه شاک ویو لاغری مورد استفاده قرار می‌گیرد و استفاده کردن آن در نواحی مانند سر و قفسه سینه ممنوع می‌باشد.

پیشنهاد می‌کنیم اگر به دنبال برنامه غذایی مناسب برای بدنسازی هستید و علاقه دارید از دستگاه شاک ویو لاغری برای رفع چربی‌های موضعی خود استفاده کنید می‌توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی آمل زیر نظر متخصصین با تجربه و حرفه‌ای این کلینیک به این درمان بپردازید و از نتایج آن بهره‌مند شوید.

در چه نواحی می‌توان از دستگاه شاک ویو لاغری استفاده کرد؟

همانطور که بیان کردیم این دستگاه به دلیل حساسیت و استانداردهایی که دارد در بعضی قسمت‌های بدن نمی‌توان از این دستگاه کمک گرفت. می‌توانید با کمک این دستگاه به رفع چربی‌ها بپردازید و سلولیت را از بین ببرید.

تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا متوجه شوید در چه نقاطی می‌توانید از این دستگاه کمک بگیرید و در چه نقاطی نباید از این دستگاه استفاده کنید تا بتوانید به تناسب اندام دست پیدا کنید بدون اینکه عوارضی برای شما ایجاد شود.
. رفع اسکار
. افتادگی در پوست
.جوانسازی پوست
. درمان گردن درد و کمردرد
. رفع استرج مارک یا استریا
. درمان اختلالات تاندون‌ها
. بهبود و اصلاح ناهمواری‌ها بعد از لیپوساکشن
. لاغری موضعی و رفع سلولیت
. جوانسازی پوست
. اصلاح دفرمیتی‌های پوستی

درمان با دستگاه شاک ویو لاغری

این دستگاه یک دستگاه لاغری موضعی می‌باشد. این دستگاه با طول موج پایین و انرژی بالایی که دارد آن را به بدن منتقل می‌کند. این انواع طول موج با کمک یک پروپ به بدن منتقل خواهد شد و منجر به حرکت پروب به صورت دایره وار افقی و عمودی می‌شود. در مرحله اول برای حرکت بهتر این پروپ روی بدن فرد و جلوگیری از هدر رفتن انرژی از یک ژل مخصوص استفاده خواهد شد.

در خصوص درمان با کمک دستگاه شاک ویو لاغری گرمای بسیار زیادی تولید می‌شود که سبب برطرف شدن چربی‌های متراکم می‌شود. این چربی‌ها به شکل کریستال می‌شوند در آخرین محتویات سلول‌های چربی مثل تری گلیسیرید و اسیدهای چرب از راه گردش خون به کبد منتقل می‌شوند و در این قسمت از بدن متابولیزه خواهند شد و انرژی حاصل به مصرف بدن خواهد رسید. در این روش برای اینکه  به تناسب اندام بهتری دست پیدا کنید و از ایجاد کبد چرب نیز جلوگیری کنید بهتر است که حتماً ورزش و فعالیت‌های بدنی را انجام دهید.

نحوه عملکرد دستگاه شاک ویو لاغری

دستگاه لاغری شاک ویو ساخت کشور سوئیس می‌باشد که پیشرفته‌ترین و مدرن‌ترین دستگاه لاغری درمانی می‌باشد. عملکرد دستگاه شاک فیو لاغری با برخورداری از سری سوم V-actor کامل‌تر از قبل شده است و مکمل دوم سری دیگر C-actor و D-actor است. این سری با ایجاد لرزش و ارتعاشات که به عضلات و چربی‌ها در بدن به دلیل فرکانس وارد می‌کند در نهایت سبب برطرف شدن سلولیت و ریلکس شدن بافت پوست بدن خواهد شد.

همچنین برای درمان بافت‌های نرم هم فرکانس را افزایش داد. علاوه بر آن با افزایش جریان لنفاوی در ناحیه تعیین شده مواد زائد و سموم به خوبی و راحتی از بدن خارج می‌شود. دستگاه شاک ویو لاغری برای درمان سلولیت به روزترین روش غیر تهاجمی به شمار می‌رود که برای درمان هر نوع بیماری‌های اسکلتی عضلانی و همچنین چاقی موثر و کاربرد دارد و در سرتاسر دنیا نیز شناخته شده است و محبوبیت بسیار زیادی دارد.

دستگاه شاک ویو لاغری به ترمیم نواحی آسیب دیده در بدن با کمک امواج صوتی با انرژی بالا بر روی بافت‌های بدن می‌پردازد، در نهایت سبب کاهش و تسکین درد می‌شود.
با افزایش گردش خون و همچنین متابولیسم در ناحیه مورد نظر روند بهبودی به سرعت آغاز می‌شود این روش به شاک ویوتراپی در جهان شهرت دارد.
این دستگاه سبب کاهش سایز، شکسته شدن چربی و زیبا شدن ظاهر در پوست خواهد شد. علاوه بر آن برای برطرف کردن گرفتگی عضلات و جای زخم‌های بسیار خفیف نیز تاثیرگذار می‌باشد.
این دستگاه به دلیل گرم کردن عمیق عضلات برای آماده سازی در بدن برای ورزش‌های سنگین نیز  بسیار موثر است و جوابدهی بیشتر نسبت به مدل‌های قبلی خود را نیز دارد .

نحوه عملکرد دستگاه شاک ویو لاغری و برای درمان

معمولا از این دستگاه برای لاغری دو بار در هفته و هر جلسه به مدت ۱۵ تا ۳۰ دقیقه استفاده می‌شود که به صورت مداوم باید انجام شود. به طور میانگین حدود ۴۰۰۰ پالس در هر جلسه به بدن وارد می‌شود بسته به وضعیت فرد متقاضی و نوع بدن و شرایط چربی درمان کامل بعد از گذشت سه تا ۶ هفته ممکن است که به طول بینجامد.

نکته جالب در خصوص استفاده از این دستگاه برای لاغری این است که در اولین جلسه میزان تاثیرگذاری آن بر روی پوست حدود ۷۰ تا ۸۰ می‌باشد. اغلب‌ بعد از یک دوره ۶ ماهه و با کمک از دستگاه لاغری شاکبیو نتیجه ۱۰۰ به دست خواهد آمد ماندگاری نتایج این روش بسته به شرایط فرد بین ۶ تا ۱۲ ماه متغیر  می‌باشد.

کاربردهای درمانی دستگاه شاک ویو لاغری

. کاهش و تسکین انواع دردهای اسکلتی عضلانی، کمردرد، زانو درد، خار پاشنه، درد گردن، کف پا، کشاله ران، بد شکلی‌های مفصلی و …
. سرعت بخشیدن در رشد بافت‌های جدید.
. سرعت بخشیدن به دوره ترمیم و بهبودی
. کمک به درد و التهاب مفاصل لگن
. تاندون‌های کشکک زانو
. کمک به زخم پای دیابتی
. انواع آرتروز

موارد منع استفاده از دستگاه شاک ویو لاغری

. داشتن هرگونه مشکل قلبی و عروقی
. مصرف بعضی داروهای
. افرادی که در حال رشد هستند، کودکان و نوجوانان
. افرادی که دچار بیماری‌های خاص مانند سرطان هستند.
. افرادی که دیابت دارند.
. افرادی که مبتلا به بیماری‌های پوستی هستند.
. افرادی که دچار اختلالات انعقادی و گردش خون هستند.
.  زنان باردار و شیرده
. افرادی که دچار مشکلات قلبی و عروقی هستند.
. افرادی که مبتلا به سل هستند.
. کودکان در سنین رشد هستند و افراد مسن
. افرادی که داروهای رقیق کننده استفاده می‌کنند.
. افرادی که از داروهای کورتونی استفاده می‌کنند.
. افرادی که به انواع سرطان‌ها و بدخیمی‌ها مبتلا هستند و در حال شیمی درمانی می‌باشند.
. افراد مبتلا به ترمبوز وریدی  و واریس
. افرادی که از انتا گونیست های ویتامین K استفاده می‌کنند.
. افرادی که با مشکلات سیستم عصبی روبرو هستند، مانند پارکینسون ام اس صرع
. افرادی که در بدن خود و در مسیر جریان الکتریکی دارای پروتس‌های فلزی می‌باشند.

موارد منع کلی برای کلیه دستگاه‌های لاغری

. افرادی که دارای فلز در درون بدن خود می‌باشند.
. افرادی که دارای انواع پروتزهای گوناگون می‌باشند.
. افرادی که اخیراً تزریق ژل یا بوتاکس انجام دادند به دلیل اینکه دستگاه اثربخشی تزریق را به طور کامل از بین می‌برد.
. افراد مبتلا به سل
. افرادی که دارای بیماری‌های پوستی هستند.
.افرادی که مشکلات قلبی و عروقی دارند.
.افرادی که مبتلا به دیابت می‌باشند.
. افرادی که مبتلا به سرطان هستند و شیمی‌درمانی انجام می‌دهند.
. افراد با سن بالا و کودکانی که در حال رشد هستند‌.
. افرادی که مشکلات انعقاد و گردش خون دارند.
. افرادی که داروهای رقیق کننده استفاده می‌کنند.
. افرادی که در مسیر جریان خود پروتزهای فلزی دارند
. افرادی که بیماری‌های سیستم عصبی دارند.
افرادی که به تازگی کورتون استفاده کرده‌اند.

چه کسانی کاندیدای مناسب استفاده از دستگاه شاک ویو لاغری هستند؟

به طور کلی کاندیدای مناسب برای استفاده از دستگاه شاک ویو لاغری، افرادی هستند که دارای چربی‌های موضعی مقاوم در نواحی پایین تنه خود هستند و همچنین از سلولیت رنج می‌برند. این دستگاه با وجود برخوردها از تمامی ایمنی‌های لازم در بعضی نقاط حساس بدن نمی‌تواند استفاده شود و برای برخی از افراد که دارای مشکلات و بیماری‌های خاص هستند نیز نباید مورد استفاده قرار گیرد.

اگر می‌خواهید بدانید آیا کاندیدای مناسبی برای استفاده از دستگاه شاک ویو لاغری هستید می‌توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبای آمل زیر نظر متخصصین با تجربه و حرفه کلینیک مورد معاینه و بررسی قرار گیرید و اگر کاندیدای مناسب هستید زیر نظر متخصصین این کلینیک به لاغری موضعی بپردازید و از نتایج آن بهره‌مند شوید.

دوره نقاهت استفاده از دستگاه شاک ویو لاغری

از آنجایی که این روش به عنوان یک روش کاملاً غیر تهاجمی به شمار می‌رود، دوره نقاهت خاصی در خصوص آن وجود ندارد و تنها عارضه  که بعد از این دستگاه ممکن است در افراد ایجاد شود کمی قرمزی در پوست است که خیلی به سرعت نیز برطرف خواهد شد.
نکته بسیار مهم بعد از استفاده از دستگاه شاک ویو لاغری این است که برای جلوگیری از کبد چرب باید حتماً روزانه بین ۳۰ دقیقه الی یک ساعت ورزش و پیاده‌روی داشته باشید. این کار منجر به گردش خون خواهد شد و در نتیجه می‌تواند جلوی چرب شدن کبد را بگیرد.

عوامل موثر بر روی ماندگاری درمان با کمک دستگاه شاک ویو لاغری

. وزن بدن
. میزان گردش خون
. میزان فعالیت‌های روزانه
این موارد تاثیر بسیار زیادی در ماندگاری استفاده از این روش درمانی را دارد. بنابراین با انجام فعالیت‌ها که عنوان شده ماندگاری آن را  افزایش دهید و بین ۶ الی ۱۲ ماه تنظیم و تنها به یک یا دو جلسه درمان بعد از ۶ تا ۸ ماه از زمانی که دوره به اتمام رسیده نیاز دارید.

شاک ویو
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آمل – شاک ویو

نتایج استفاده از دستگاه شاک ویو لاغری

فرایند ترمیم بافت در این روش نیازمند زمان خواهد بود از این رو برای اینکه به نتایج مناسب از این روش درمانی برسید باید سه ماه زمان بگذرد، اما نتایج درمانی بعد از اتمام اولین جلسه تا حدود بسیار زیادی می‌تواند مشاهده شود.

تفاوت جراحی و لاغری با دستگاه شاک ویو

اگر در حال آماده شدن برای انجام لاغری موضعی یا کاهش وزن هستید احتمالاً منتظر نتایج ویژه برای تناسب اندام خود می‌باشید. بنابراین بعد از استفاده از دستگاه لاغری شاک ویو  انتظار کاهش وزن زیاد را داشته باشید.
اگر بیماری‌های مرتبط با وزن زیاد مانند دیابت نوع ۲ یا اختلال خواب دارید حین شرایط ممکن است به کمک لاغری با دستگاه شاک ویو بهبود یابد.
تقریباً تمام افرادی که تحت درمان با جراحی برای کاهش وزن قرار گرفتن ۹۵ بیان می‌کنند که کیفیت زندگی آنها بهبود پیدا کرده است. شما باید برای حال خوش آماده شوید و بدانیدبرای  ماندگاری تغییرات باید چه کاری انجام دهید با پزشک خود در میان بگذارید، که دقیقاً چه انتظاری از این روش دارید این موضوع ممکن است تا حد زیادی به وزن شما و همچنین نوع جراحی که می‌خواهید انجام دهید بستگی داشته باشد.
استفاده از دستگاه شاک ویو لاغری در حال تبدیل شدن به یک جراحی برای کاهش وزن می‌باشد. افرادی که لاغری با دستگاه شاک ویو را تجربه کردند حدود ۴۰ درصد از وزن خودرو از دست دادند، این در حالی است که به طور متوسط افرادی که جراحی انجام دادند بعد از انجام جراحی مانند بای پس معده ۶۰ درصد از وزن خود را از دست داده‌اند.اکثر جراحی‌های بای پس معده لاپاراسکوپی هستند و بدین معنا که جراح برش کوچکی را ایجاد خواهد کرد این کار می‌تواند زمان نقاهت را طولانی کند. اکثر افراد ۲ تا ۳ روز در بیمارستان باقی می‌مانند و بعد از گذشت ۳ تا ۵ هفته می‌توانند فعالیت‌های عادی خود را آغاز کنند.
اگر جراحی باز باشد این بدان معناست که یک برش و برای حذف چربی‌ها ایجاد شده و بهبودی می‌تواند زمان زیادی طول می‌کشد. در حالی که با دستگاه شاک ویو لاغری هیچ یک از این موارد وجود نخواهد داشت همچنین عوارض بالقوه کوتاه مدت و بلند مدتی می‌تواند برای جراحی کاهش وزن وجود داشته باشد. خطرات دراز مدت آن بسته به نوع جراحی متفاوت می‌باشد. تقریباً ۴۰ درصد از افراد نوع عارضه را تجربه می‌کنند کمتر از ۵ درصد عوارض جدی را تجربه می‌کنند.
اگر بیماری دارید که شما را نگران می‌کند در خصوص آن نیز باید با پزشک مشورت داشته باشید.

عوارض جانبی عمل جراحی که استفاده از دستگاه شاک ویو ندارد

یبوست، بعد از انجام جراحی برای کاهش وزن بسیار شایع می‌باشد پزشک می‌گوید که چگونه برای رفع این مشکل باید رفتار کنید. سندروم دامپینینگ بعد از خوردن وعده‌های غذایی حاوی قند بعد از انجام جراحی کاهش وزن اتفاق می‌افتد. در این امر نوشیدن نوشابه، آبمیوه‌های غیر طبیعی بسیار مضر است. غذاهای شیرین از معده عبور می‌کند و می‌تواند سبب ایجاد تهوع استفراغ و ضعف شود.
سنگ کیسه صفرا زمانی شایع است که فرد به سرعت وزن زیادی را از دست بدهید تا ۵۰ درصد افراد بعد از انجام جراحی بای پس معده دچار سنگ کیسه صفرا خواهند شد که معمولاً بی‌خطر می‌باشد. اما گاهی اوقات سنگ کیسه صفرا می‌تواند باعث ایجاد استفراغ، تهوع و درد شکم شود.
حدود ۱۵ تا ۲۵ درصد از افرادی که جراحی بای پس معده انجام داده‌اند نیاز دارند که کیسه صفرای خود را خارج کنند. عفونت زخم ممکن است تا سه هفته بعد از انجام جراحی اتفاق بیافتد .
علائمی مانند قرمزی، گرما، درد یا تخلیه چرک ناشی از زخم جراحی می‌تواند وجود داشته باشد. عفونت زخم نیاز به مصرف آنتی بیوتیک و در بعضی مواقع جراحی دارد.
خونریزی در مدفوع که می‌تواند به صورت مدفوع قرمز یا سیاهرنگ خود را نشان دهد بسیار جدی می‌باشد و باید فوراً به پزشک اطلاع داده شود یا به اورژانس مراجعه شود.
لخته شدن خون در ریه نیز بسیار نادر است و کمتر از یک درصد اتفاق میافتد. این موارد تهدید کننده سلامت  می‌باشد. اما معمولا با داروهای رقیق کننده خون و فعالیت‌های مکرر از لخته شدن خون جلوگیری می‌شود.
درد شکم و احساس بیمار در این بخش از علائم شایع به شمار می‌رود. همچنین ممکن است که متوجه شوید که پوست شما دچار افتادگی است ممکن است برای صاف کردن آن دوباره نیاز به جراحی پیدا کنید.

علائم سلامتی بعد از لاغری با دستگاه شاک ویو

بعد از استفاده از دستگاه شاک بیو لاغری یا برخی دیگر از انواع روش‌ها برای کاهش وزن علائم سلامتی اغلب بلافاصله اتفاق خواهد افتاد. برای مثال دیابت شما ممکن است به طور چشمگیری بهبود پیدا کند. همین امر ممکن است در خصوص فشار خون بالا، کلسترول بالا، آرترید آپنه، خواب و موارد دیگر نیز صادق باشد.

تغذیه بعد از استفاده از دستگاه شاک ویو لاغری

لاغری با کمک دستگاه شاک ویو برخورد بدن با غذا را  تغییر دهد جذب بعضی مواد مغذی از جمله؛
. آهن
فولات
. کلسیم
.ویتامین دی
. ویتامین بی ۱۲
لازم نیست در مورد این مواد غذایی کوتاهی کنید روی انتخاب مغزی ترین غذاها باید تمرکز داشته باشید. اگر در خصوص غذاهایی که استفاده می‌کنید دچار تردید هستید می‌توانید با پزشک خود مشورت کنید. همچنین  با یک متخصص تغذیه نیز مشورت داشته باشید. از پزشک خود بپرسید که آیا نیاز به مصرف مکمل بعد از انجام این درمان دارید یا خیر.

تغییر سبک زندگی بعد از استفاده از دستگاه شاک ویو لاغری

از پزشک بپرسید که دقیقاً چه انتظاری از این روش درمانی دارید این موضوع ممکن است تا حد زیادی بستگی به وزن شما و نوع جراحی که می‌خواهید انجام دهید داشته باشد.
لاغری با کمک دستگاه شاک ویو در حال تبدیل شدن به یک جراحی برای کاهش وزن می‌باشد که بسیار محبوب است.
افرادی که با کمک این دستگاه لاغری را تجربه می‌کنند حدود ۴۰ درصد از وزن خود را از دست خواهند داد شما می‌توانید نتایج چشمگیری از این دستگاه را تجربه کنید. برای کاهش وزن ثابت باید از تغییرات جدی در سبک زندگی خود حمایت کنید این نکات حتماً می‌تواند به شما کمک کند.
وعده‌های غذای خود را کوچک و مکرر کنید خوردن وعده‌های غذای بزرگ می‌تواند باعث چاقی مجدد شما شود.
بسیاری از افرادی که مبتلا به چاقی پرخوری هستند  با خوردن وعده‌های غذایی کوچک‌تر بدن خود را به چالش بکشند.
پزشکان معمولاً مصرف نوشیدنی‌ها را در طول وعده‌های غذایی نیز توصیه خواهد کرد. زیرا می‌تواند غذاها را خیلی سریع‌تر از معده خارج کند و احساس سیری را ایجاد کند.
ورزش نیز به شما در این زمینه کمک می‌کند که وزن خود را کاهش دهید و اغلب بعد از استفاده از دستگاه شاک ویو لاغری توصیه می‌شود که ورزش کنید تا وزن مجدد شما به حالت قبل خود باز نگردد.

بنابراین به طور کلی بعد از استفاده از دستگاه شاک ویو لاغری یا بعضی دیگر از انواع روش‌ها برای کاهش وزن علائم سلامتی اغلب بلافاصله اتفاق خواهد افتاد. برای مثال دیابت شما ممکن است به طور چشمگیر بهبود پیدا کند همین امر ممکن است در خصوص فشار خون بالا با خواب کلسترول بالا و دیگر شرایط نیز کمک کننده باشد.

شاک ویو
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آمل – شاک ویو

قیمت و هزینه استفاده از دستگاه شاک ویو لاغری

عوامل بسیار زیادی  در تعیین هزینه دستگاه شاک ویو لاغری تاثیرگذار است. برای مثال وسعت و ناحیه تحت نظر و همچنین حجم چربی انباشته شده در بدن و میزان سلولیت‌ها در کنار تعداد جلساتی که برای شما پزشک تجویز می‌کند همگی باعث می‌شود  هزینه  شاک ویو متفاوت باشد.
علاوه بر این تخصص و مهارت پزشک و همچنین تجهیزات کلینیکی که در نظر می‌گیرید نیز در امر هزینه گذاری بسیار موثر می‌باشد.
جهت اطلاع پیدا کردن از هزینه‌های مربوط به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی آمل می‌توانید با مشاوران و کارشناسان ما در این زمینه گفتگو داشته باشید خدمات مشاوره در این کلینیک به صورت رایگان می‌باشد که می‌توانید از آن استفاده کنید.

بعضی از سوالات رایج

. از دستگاه شاک ویو در چه قسمت‌هایی می‌توان استفاده کرد؟
برطرف کردن اسکار افتادگی در پوست، درمان گردن درد، کمردرد، جوانسازی پوست، برطرف کردن اختلالات مزمن تاندون‌ها، برطرف کردن استرنج مارک‌ها، اصلاح مشکلات پوستی، بهبود و اصلاح ناهمواری‌ها بعد از انجام لیپوساکشن.

. مزایای لاغری با دستگاه شاک ویو چیست؟
دستگاه شاک ویو دستگاهی است که تایید سازمان غذا و دارویی ایالات متحده را به دست آورده و امروزه برای درمان مشکلات می‌تواند موثر باشد. باعث جوانسازی، ترمیم اسکار، اصلاح بد شکلی‌های پوستی و بد فرمی‌ها بعد از لیپوستاکشن می‌شود و استحکام، صافی پوست را به دنبال دارد.
یک روش کم عارضه است که افتادگی پوست را می‌تواند برطرف کند. این دستگاه امکان برداشتن و برطرف کردن ایمن چربی‌های موضعی و زائد در بدن را فراهم میکند و به استحکام و صافی پوست کمک خواهد کرد.
این روش لاغری عوارض خاصی را ایجاد نمی‌کند و فقط فرد حین انجام درمان ممکن است که درد خفیف یا قرمزی در پوست را تجربه کند که بعد از اتمام درمان این مشکل بهبود پیدا می‌کند

. عوارض دستگاه شاک ویو لاغری چیست؟
عوارض این دستگاه بسیار جزئی و کم اهمیت می‌باشند مانند درد بسیار خفیف یا قرمزی مختصر پوست که بعد از پایان درمان از بین خواهد رفت.

. آیا درمان با دستگاه شاک ویو لاغری دردناک است؟
به دلیل ماهیت غیر تهاجمی این روش درمانی و تنها بدون درد می‌توانید به نتایج خوبی برسید و سبب احیای بافت پوستی و بهبود قابلیت ارتجاعی پوست و همچنین استحکام لایه‌های پوستی برسید.

. درمان سلولیت با دستگاه شاک ویو برای چه کسانی مناسب است؟
این روش درمانی برای افرادی که در رده‌های سنی مختلف هستند به صورت غیر تهاجمی و سرپایی می‌تواند مشکلات سلولیت را درمان کند. سلولیت لزوماً همراه با چاقی موضعی نخواهد بود.
خیلی از افراد لاغر ممکن است که با این مشکل روبرو شوند. بنابراین استفاده از روش‌های درمان چاقی موضعی برای این افراد مناسب نیست. در این افراد درمان سلولیت با استفاده از ایکس ویو بهترین و موثرترین روش خواهد بود.

. درمان سلولیت با دستگاه شاک ویو لاغری در چند جلسه انجام می‌شود؟
پزشک معالج با توجه به شدت سلولیت و نیازهای اختصاصی هر فرد در خصوص برنامه‌های درمانی او تصمیم گیری‌ها خواهد کرد. تعداد جلسات درمانی مورد نیاز به طور معمول می‌تواند بین ۶ جلسه باشد که در یک بازه زمانی چند هفته‌ای انجام می‌شود.

. نتایج درمان با دستگاه شاک ویو چه وقت مشخص می‌شوند؟
این موضوع بستگی زیادی به ناحیه تحت درمان شرایط و عوامل مختلف دارد. با این وجود حتی بعد از یک جلسه می‌توانید نتایج خوبی را مشاهده کنید.

. آیا بعد از درمان با شاک ویو باید سبک زندگی و رژیم غذایی خود را تغییر دهیم؟
این درمان فارغ از سبک زندگی و رژیم غذایی به شما کمک می‌کند، تا بتوانید تناسب اندام را به دست آورید. به عبارت دیگر لزوماً نیازی نخواهید داشت که بعد از انجام درمان رژیم غذایی یا سبک زندگی خود را زیاد تغییر دهید.

نتیجه‌گیری

اگر تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید از شما بسیار سپاسگزاریم. امیدواریم نکاتی که در این مقاله برای شما بیان کردیم مفید واقع شده باشد.
بهتر از قبل از هرگونه اقدام برای انجام جراحی با یک متخصص تغذیه و یک پزشک مهم مشورت داشته باشید تا متناسب با نوع عملکرد سیستم بدن شما یک برنامه جامع در نظر گرفته شود. بنابراین این نکته را حتماً مد نظر قرار دهید که هیچ برنامه‌ای بدون مشورت پزشک و تحت نظارت پزشک متخصص نمی‌تواند جوابدهی داشته باشد. زیرا ممکن است متابولیسم بدن شما به گونه‌ای باشدکه برنامه  مورد نظر نه تنها به شما کمک نکند. بلکه ضرر و زیانی برای شما ایجاد کند.
علم پیشرفت‌های بسیار زیادی کرده و در حال حاضر برای لاغری از تکنولوژی‌های موثر می‌توان استفاده کرد استفاده از دستگاه شاکیو لاغری یکی از همین تکنولوژی‌های موثر می‌باشد که برای درمان چاقی  از آن استفاده می‌شود. با این دستگاه می‌توانید به صورت کاملاً یکنواخت دیواره‌های چربی را از بین ببرید و بدن خود را زیبا و جذاب کنید.

اگر قصد لاغری بااستفاده از این روش را دارید یا می‌خواهید از روش‌های دیگر استفاده کنید. می‌توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی آمل زیر نظر متخصصین با تجربه و حرفه‌ای کلینیک مورد معاینه و بررسی قرار گیرید و بهترین روش را برای رفع لاغری و رسیدن به تناسب اندام خود استفاده کنید. در این کلینیک انواع روش‌های زیبای پوست و مو زیر نظر متخصصین با تجربه و حرفه صورت می‌گیرد که می‌توانید از این خدمات همواره بهره‌مند شوید.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آمل
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آمل

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آمل با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز می باشد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر ، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

01191011510

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 24 به سامانه 10005848

برای دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کدهای تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinic.amol

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آمل توسط کادر حرفه ای انجام می‌شود ، میتوانید جهت کسب اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

https://clinicamol.ir

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

https://harfhayetazeh.com

تلگرام

https://t.me/cliniczibaeiiarad

گپ

https://gap.im/join/OTM4NzkxMjUwNDIzMDU5MDgxMjM4NTI1NDExODY1MjI1NTI5OTM3MDQ1MDIwODY0MzMyNjA3NTMzNjEzMTIyOTU3NTUzMjYyNjA1NTH

سروش

https://splus.ir/cliniczibaiiarad

ایتا

https://eitaa.com/cliniczibaiiarad

روبیکا

https://rubika.ir/clinicarad

لینک آپارات:

https://aparat.com/v/1uOaF

لینک نماشا:

https://www.namasha.com/v/faeiHsac

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

معیار زیبایی چشم
اتو پلاستی گوش بدون جراحی
درمان گیاهی دیر انزالی مردان
دستگاه های لاغری موضعی
هیالورونیک اسید طبیعی
درمان لکه های عصبی صورت

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • ایران آمل
  • 09120043630-01191011510
  • info@clinicamol.ir