همه چیز در مورد لیزر بیکینی هزینه و عوارض

همه چیز در مورد لیزر بیکینی هزینه و عوارض

همه چیز در مورد لیزر بیکینی هزینه و عوارض

لیزر بیکینی یکی از متد های نوین و جدید است که موهای زائد اندام های مختلف بدن را از بین می برد.  همه خانم ها ذاتا دوست دارند که پوستی صاف و عاری از مو داشته باشند.  مشاهده موهای زائد سبب می شود که خانم ها حس ناخوشایندی داشته باشند خانم ها برای رفع موهای زائد خود از روش های مختلفی مانند vax،  استفاده از ژیلت و…. می پردازند . اما باید به دنبال راه حلی بهتر بود تا بتوان به طور دائمی مو های زائد را از بین برد. این راه حل استفاده از دستگاه های پیشرفته لیزر می باشد که می توان برای قسمت های مختلف بدن مورد استفاده قرار داد.

لیزر مو های زائد فواید زیادی دارد و به جای اینکه  پول خود را صرف خرید دستگاه‌ های مختلف برای برطرف کردن مو های زائد کنید بهتر است با کمک دستگاه لیزر برای همیشه از شر مو های زائد راحت شوید.  در این مطلب ما قصد داریم در مورد لیزر بیکینی گفت و گو کنیم. اگر شما نیز می خواهید برای همیشه از دست مو های زائد خلاص شوید تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

انواع لیزر بیکینی

اندام خصوصی خانم ها و آقایان همیشه با مو پوشیده شده است . این مو ها علاوه بر ظاهر ناخوشایند سبب تعرق می شود و در هنگام روابط جنسی نیز تاثیرات  نامطلوبی به همراه دارد.  خانم ها سعی می کنند به روش های مختلفی مو های زائد این ناحیه را برطرف کنند اما هر کدام از این روش ها مشکلات خاص خود را دارد.  استفاده از تیغ و ژیلت برای ناحیه شرمگاهی سبب می شود پوست دچار حساسیت شود که شایع ترین نوع آن مشاهده جوش های ریز و قرمزی پوست می باشد.

لیزر بیکینی یکی از گزینه‌  های مناسب در سرتاسر جهان شناخته شده است  و در بین بانوان ایرانی طرفداران زیادی جذب کرده است. علت محبوبیت لیزر  ماندگاری طولانی مدت و عدم احساس درد در هنگام لیزر می باشد.  کسانی که متقاضی انجام لیزر هستند می‌ توانند به کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آمل مراجعه کنند تا با انواع روش های لیزر آشنا شوید. متخصصان ما پس از ارائه توضیحات در مورد فرآیند لیزر موارد دیگر و ضروری را در اختیار متقاضیان قرار می دهند.

مراحل انجام لیزر بیکینی

فرایند لیزر در طی چند جلسه انجام می‌ شود.  پزشک در جلسه مشاوره میزان مو های زائد،  سن،  رنگ پوست و رنگ موها را مورد ارزیابی قرار می دهند.  سپس تعداد جلسات را تعیین می کنند.  پس از ضدعفونی کردن و بی حسی پوست متخصصان از دستگاه های لیزر برای حذف مو های زائد استفاده می کنند.  این دستگاه اشعه لیزر را با طول موج تعیین شده به ناحیه تناسلی بیکینی می تاباند و مو ها به مرور زمان و در  طی جلسات از بین می رود و یا بسیار نازک می شوند.  در طی جلسات آخر ما شاهد  از بین‌رفتن ۸۵ تا ۹۰ درصد مو های زائد خود خواهیم بود.  هر جلسه لیزر تقریباً ۱۰ دقیقه زمان نیاز دارد.  پس از پایان جلسه لیزر شما بلافاصله به منزل باز می گردید و مراقبت های توصیه شده را در این دوران اعمال خواهید کرد.

مزایای لیزر بیکینی

با انجام لیزر دیگر نیاز نیست که پول خود را صرف انواع دستگاه های حذف کننده موهای زائد کنید و در طی چند جلسه برای همیشه از شر مو های زائد راحت خواهید شد.

پس از انجام لیزر شما نیاز به استراحت کردن و گذراندن دوره نقاهت ندارید و می توانید فعالیت های روزانه خود را ادامه دهید.

لیزر مو های زائد از تعرق،  سوزش و خارش پوست پیشگیری می کند و شما می توانید پوستی صاف و یکدست داشته باشید.

در این عمل تقریباً ۸۵ تا ۹۰ درصد موهای زائد برطرف می شوند و ماندگاری طولانی مدتی دارد

دستگاه های لیزر بسیار پیشرفته و ایمن طراحی شده اند و هیچ آسیبی به پوست و بافت بدن وارد نمی کند.

با برطرف کردن موهای زائد با لیزر کیفیت روابط جنسی افزایش می یابد.

در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آمل انواع خدمات زیبایی و استفاده از لیزر جهت برطرف کردن موهای زائد تحت درمان بهترین متخصصین انجام می پذیرد.

لیزر بیکینی
لیزر بیکینی

بهترین کاندیدای لیزر بیکینی

لیزر بیکینی برای خانم ها و آقایان قابل انجام است و محدودیت جنسی ندارد.

همه ما می دانیم که روش های برطرف کردن مو های زائد به روش های مختلف مانند تراشیدن مو  و اپیلاسیون بسیار دردناک می باشد و حتی برای آقایان که مو های ضخیم تری دارند درد بیشتری خواهد داشت. بنابراین لیزر برای خانم ها و آقایانی که پوستی روشن و مو های تیره دارند گزینه مناسبی است.  تجمع ملانین ها در سطح پوست در تاثیرات لیزر بسیار موثر می باشد البته این روش برای کسانی که مو های بلوند،  قرمز یا خاکستری دارند نیز جواب می دهد اما باید در جلسات بیشتری شرکت کنند.

عوارض لیزر بیکینی

هر روش درمانی و زیبایی با عوارض رایجی همراه است. البته باید در نظر داشت هر روشی اگر بر اساس نکات و اصول درست انجام شود هیچ خطری به همراه ندارد. لیزر بیکینی یکی از روش هایی است که باید با مهارت و تخصص بالایی انجام شود در غیر این صورت باید منتظر مشاهده خطراتی باشید.

در طول مقاله بیان کردیم که استفاده از انواع روش های شیو کردن مو های زائد ممکن است با عوارضی مانند زخم،  بریدگی،  قرمزی،  زگیل تناسلی تبخال و عفونت های پوستی همراه باشد. به غیر از این عوارض باید شاهد جوش ها و مو های زیر پوستی نیز باشید.  بنابراین نتیجه می گیریم که لیزر بیکینی روشی پر خطر نیست و نتایج آن فوق العاده خواهد بود.

به دلیل نفوذ اشعه لیزر بر فولیکول پوست در ناحیه لیزر مقداری قرمزی بر سطح پوست ایجاد می شود و حتی در برخی افراد با سوختگی خفیف همراه است البته این موضوع به ظرافت پوست و یا کافی نبودن مهارت پزشک بستگی دارد.

در برخی مواقع پس از لیزر پوست دچار خارج می شود. در این موقع از خاراندن پوست خودداری کنید چون باعث قرمزی پوست خواهد شد و با با درد همراه می شود.  عوارض ناشی از لیزر مو های زائد موقتی است و در مدت زمان کوتاهی برطرف می شود.
برخی افراد فکر می کنند که اشعه لیزر به لایه های زیرین پوست و سلول‌ های ساختار بدن نفوذ می کند و سبب ناباروری می شود.  طبق تحقیقات به عمل آمده این پرتو ها در اعضای بدن نفوذ نمی کند و هیچ آسیبی به پوست وارد نخواهد کرد.
اشعه لیزر در عمق یک میلیمتری پوست نفوذ می کند . بنابراین تاثیری بر تخمدان ها و رحم نخواهد داشت و مشکلاتی از قبیل نازایی و ناباروری را به همراه ندارد .‌این تفکرات به دلیل ترس و به دست آوردن اطلاعات غلط و غیر علمی می باشد و شایعه ای بیش نیست.  البته باید توجه داشته باشید اگر لیزر توسط افراد غیر حرفه ای انجام شود امکان ایجاد خطر هست و اگر طول موج لیزر بدون در نظر گرفتن جنس و رنگ پوست تعیین شود با سوختگی یا لکه های تیره رنگ همراه می باشد.

در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آمل انواع خدمات زیبایی و انجام لیزر جهت رفع موهای زائد با کمترین عوارض تحت درمان متخصص کلینیک انجام می پذیرد.

هزینه لیزر بیکینی چقدر است؟

هزینه ها در هر کلینیک و مرکز تخصصی  با روش‌های مختلفی محاسبه می‌شود. به دلیل این که لیزر در طی یک جلسه انجام نمی شود نمی توان دقیقا گفت که هزینه در این روش چقدر است.

در کشور ما معمولاً هزینه لیزر نسبت به کشور های دیگر کمتر است و البته این فرآیند به صورت تخصصی مهارت بالا ارائه می‌ شود و هزینه پایین آن دلیل بر بی کیفیت بودن این عمل نمی باشد.

جهت اطلاع از هزینه های مربوط به انجام این درمان در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آمل با این کلینیک تماس گرفته و توسط کارشناسان از هزینه‌های مربوط به انجام این درمان اطلاعات کامل به دست آورید.
انجام مشاوره در این کلینیک برای شما دوستان عزیز به صورت رایگان در نظر گرفته می‌شوند

مراقبت های قبل از لیزر بیکینی

  •  اگر تصمیم دارید از روش لیزر برای برطرف کردن مو های زائد استفاده کنید. باید ناحیه مورد نظر را با کمک تیغ یا ژیلت بتراشید. قبل از انجام لیزر از روش هایی مانند موم یا وکس استفاده نکنید .چون در حین عمل باید فولیکول ها کاملا سالم باشند تا اشعه لیزر بتواند به راحتی آن ها را از بین ببرد.
  •  قبل از انجام لیزر بیکینی از محصولات آرایشی مانند لوسیون ها، عطر و پودر ها استفاده نکنید.
  • قبل از مراجعه به کلینیک حتما دوش بگیرید و نکات بهداشتی را به خوبی رعایت کنید.
  • از شوینده های مناسب استفاده کنید و از محصولات معطر استفاده نکنید.  زیرا سبب حساس شدن پوست و سوزش و خارش در این ناحیه می شود .
  • چند روز قبل از انجام لیزر در معرض نور خورشید قرار نگیرید چون سبب کاهش تاثیرات لیزر بر رنگدانه های مو خواهد شد.
  • هنگام مراجعه به کلینیک از پوشیدن لباس های تنگ بپرهیزید.
  • از لباس هایی که سبب سایش ناحیه لیزر می‌ شود خودداری کنید.
  • در هنگام مواجه شدن با پزشک استرس نداشته باشید و آرامش خود را حفظ کنید و به پزشکان اعتماد داشته باشید.

در کلینیک بین‌المللی پوست مو زیبایی آمان فرایند لیزر برای شما در محیطی آرام و فاقد استرس انجام می شود.

مراقبت های پس از لیزر بیکینی

  • از دست  زدن و لمس کردن ناحیه لیزر خودداری کنید.
  • در صورت داشتن احساس سوزش و خارش از کمپرس سرد استفاده کنید تا دمای بدن را کاهش دهید.
  • پس از انجام لیزر از شیو کردن مو ها بپرهیزید.
  • در طول جلسات از کندن مو ها با اپیلاسیون و کرم های رفع کننده مو های زائد خودداری کنید چون تاثیرات لیزر را کاهش می دهد.
  • از بی حس کننده ها و لایه برداری ها برای پوست استفاده نکنیم و ترمیم کننده هایی که متخصص برای شما تجویز کرده را جهت رفع عوارض به وجود آمده استفاده کنید.
  • هنگام خروج از خانه اگر از لیزر در محل‌های بازه بدن خود استفاده کرده اید از قرار گرفتن در برابر نور مستقیم خورشید خودداری کنید و حتماً از کرم های ضدآفتاب بر روی پوست خود استفاده کنید.

اثرات و نتایج

منظور از لیزر مو های زائد کم کردن رشد مو ها می باشد. فرایند لیزر باعث تخریب فولیکول های مو می شود و از رشد آن ها جلوگیری می کند.  برخی افراد به دلیل تغییرات هورمونی یا وزنی در بدنشان فولیکول های تازه‌ ای به وجود می آید و تار های موی آن ها قابل رشد است.‌ بنابراین متخصصان توصیه می کنند سالی یک بار پس از پایان دوره لیزر  مجدداً به کلینیک مراجعه کنید تا از رشد فولیکول های ایجاد شده پیشگیری کنند . در جلسه سوم و چهارم شما شاهد کم شدن ۳۰ تا ۴۰ درصد مو های زائد خواهید شد و در طی جلسات آخر تقریباً ۸۵ تا ۹۰ درصد مو ها از بین می رود.

دوره نقاهت پس از لیزر بیکینی چقدر است؟

لیزر مو های زائد روشی کاملا سر پایی است و پس از انجام آن می توانید فعالیت های روزانه خود را ادامه دهید.  سعی کنید پس از جلسات لیزر از پوشیدن لباس های تنگ و زبر خودداری کنید تا از سایش ناحیه لیزر بپرهیزید.  همچنین خاراندن ناحیه درمان باعث التهاب و قرمزی پوست می شود . سعی کنید در  این هنگام با استفاده از کمپرس سرد،  دمای پوست را کاهش دهید. پس از انجام لیزر بیکینی پوست شما بسیار حساس است و نور خورشید تاثیرات مخربی بر ناحیه درمان خواهد داشت.  پس از قرار گرفتن در معرض نور خورشید خودداری کنید.  در صورت مشاهده التهاب و درد شدید به کلینیک مراجعه کنید تا پزشک دارو های مناسبی را برای شما تجویز کند.

تعداد جلسات لیزر بیکینی چقدر است؟

شما در طی جلسات ششم تا هشتم شاهد کاهش رشد مو های زائد خود خواهید بود.  تعداد جلسات بر اساس میزان مو ها و نوع پوست تعیین می شود . مثلاً برای برطرف کردن موهای زائد پا ۶ جلسه لیزر کافیست. لیزر موهای زائد صورت به جلسات بیشتری نیاز دارد.  جنس مو های بخش های مختلف بدن با هم فرق می کنند. بنابراین تعداد جلسات نیز برای همه افراد متفاوت خواهد بود . برخی افراد به پنج جلسه و برخی دیگر به ۸ جلسه نیاز دارند. لیزر مو های زائد بیکینی بی درد سر ترین ناحیه می باشد زیرا در طی ۶ تا ۸ جلسه مو های زائد آن بر طرف می‌ شود.  این جلسات با فاصله یک ماهه انجام می شود.

چرخه رشد مو در سه مرحله آناژن،  کاتاژن و تلوژن انجام می  شود.  اشعه لیزر در مرحله آناژن بر فولیکول های مو تاثیر گذار خواهد بود. زیرا در این مرحله مو ها در حال رشد کردن هستند . بنابراین جلسات لیزر،  متعدد تعیین می‌ شوند تا هر جلسه مو هایی که در فاز آناژن قرار دارند بر طرف شود.  تعداد جلسات به قرار گرفتن فولیکول های مو در مرحله آناژن بستگی دارد.  پس از جلسه دوم کم مو ها نازک و کم پشت می شوند. اما فولیکول ها به طور کامل از بین نمی روند و باید دوره درمان را به پایان برسانید.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آمل با کسب برترین رتبه رضایمتندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره در خدمت زیباجویان عزیز می باشد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر ، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 24 به سامانه 10005848

برای دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کدهای تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinic.amol

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آمل توسط کادر حرفه ای انجام می‌شود ، میتوانید جهت کسب اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

clinicamol.ir

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه:https://clinicamol.ir/3o6m

لینک آپارات:

لینک یوتیوب:

لینک نماشا:

فیسبوک:

تویتر:

تلگرام:

ویکی پدیا:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

معیار زیبایی چشم
اتو پلاستی گوش بدون جراحی
درمان گیاهی دیر انزالی مردان
دستگاه های لاغری موضعی
هیالورونیک اسید طبیعی
درمان لکه های عصبی صورت

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • ایران آمل
  • 09120043630-01191011510
  • info@clinicamol.ir