زمان دقیق ریزش موها بعد از لیزر

زمان دقیق ریزش موها بعد از لیزر

زمان دقیق ریزش موها بعد از لیزر :

لیزر موهای زائد یکی از پرطرفدار ترین روش هایی است که برای برطرف کردن موهای زائد در تمام قسمت های بدن استفاده می شود.
جهت  انجام این روش نوری منتشر و توسط ملانین یا همان رنگدانه موجود در  مو جذب می شود .
لیزر موهای زائد باعث رها شدن  از شر موها و خلاصی از رفتن به  به سالن ها  جهت اپلاسیون و از بین بردن موهای زائد با استفاده از ژیلت کرم های موبر یا دستگاه‌های اپیلیدی می‌شود.
همچنین به کمک این روش درمانی می‌توان به رفع جوش ها و موهای زیر پوستی نیز کمک کرد و جوشها و موهایی زیر پوستی دیگر وجود ندارد.
به همین دلیل است که در سال‌های اخیر افزایش چشمگیری در بین افراد داشته از یکی از رایج ترین سوالاتی که در خصوص لیزر موهای زائد وجود دارد زمان و میزان ریزش مو بعد از لیزر است که به دلایل مختلفی می تواند بستگی داشته باشد.
اگر این سوال نیز جزو آن دسته از سوالاتی است  که در ذهن شما وجود دارد پس  تا انتهای این مقاله همراه باشید تا ما به سوال شما به طور دقیق پاسخ دهیم.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آمل
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آمل

ریزش موها بعد از لیزر موهای زائد:

میزان ریزش مو و همچنین زمان آن به مسائل گوناگونی از جمله رنگ مو و نوع پوست فرد بستگی دارد که در موقعیت لیزر موهای زائد اثر بسزایی دارد.

اصلی ترین و اساسی ترین نکته در هنگام لیزر موهای زائد آن است که رنگدانه های مو باید توانایی جذب اشعه لیزر را داشته باشد .
اشعه باید به فولیکول‌های مو برسد و آسیب به پوست جلوگیری کند در نتیجه افرادی که بین رنگ مو و پوست آنها تضاد است می‌تواند بهترین نتیجه را از لیزر موهای زائد به دست آورند.

 

عوامل موثر در ریزش موهای زائد:

قبل از اینکه به بررسی زمان و میزان ریزش موهای زائد بپردازیم باید بدانید که اثر لیزر بر روی بدن هر فرد نسبت به فرد دیگر می‌تواند متفاوت باشد .
برای مثال اثرات لیزر بر روی اشخاصی که موی ضخیم و تیره دارند سریع‌تر از افرادی است که موی نازک و بوری دارند.
مشخص می‌شود ریزش مو بعد از لیزر موهای زائد به عوامل گوناگونی بستگی دارد از جمله:

. سن افراد :

زیر ۱۸ سال مجاز به لیزر موهای زائد نیستند و ممکن است که نتیجه معکوس ای برای آنها به همراه داشته باشد.

. ناحیه مورد نظر:

برای مثال بیکینی دیرتر از مناطق دیگر ریزش مو را تجربه خواهد کرد.

. ضخامت مو:

هر چه میزان ضخامت مو بیشتر باشد و رنگ آن هم تیره تر باشد و زودتر دچار ریزش می‌شود و لیزر بهتر روی آن جواب دهی دارد.

. وجود اختلالات هورمونی:

افرادی که دچار اختلالات هورمونی هستند مانند بانوانی که هورمونهای مردانه در بدن آنها بیشتر است دیرتر و کمتر ریزش مو را تجربه می‌کنند.

. دستگاه های لیزری که این کار را با آن انجام می دهند.

. توانایی پزشکی که لیزر موهای زائد را به او  واگذار می‌کنید.

 

زمان شروع ریزش موها بعد از لیزر موهای زائد:

خیلی از افراد فکر می‌کنند که بلافاصله بعد از لیزر موهای زائد موهای آنها در همان روز دچار ریزش می‌شود .
در حالی که کاملاً اشتباه است و آنچه که در عمل اتفاق می‌افتد .
متفاوت است مو ها ها بلافاصله بعد از لیزر نخواهند ریخت  بلکه حدود یک تا سه هفته بعد از انجام اولین جلسه موهای زائد شروع به ریزش آرام می کند.
از آنجایی که عمل کرده دستگاه های لیزر نیز با هم متفاوت است این زمان ممکن است کمی و متغیر باشد

از سوی دیگر حدود ۴۸ ساعت بعد از لیزر موهای زائد به واسطه برخی از دستگاه‌ها که در نواحی لیزر استفاده شده نیاز به شیو کردن دارد.
این در حالی است که در برخی دیگر از دستگاه برای اینکه نتیجه خوبی ایجاد شود  باید تا چند جلسه بعدی لیزر از شیو نواحی مورد نظر خودداری کرد مگر در مواقع ضروری.

 

چرخه ریزش دوره های مو بعد از لیزر موهای زائد

حدود سه هفته بعد از لیزر موهای زائد موهای ناحیه لیزر شده رشد کرده و همزمان با رشد موهای زائد نواحی لیزر شده شروع به ریزش می کند و از ریزش کلیه موهای لیزر شده تا مدتی هیچگونه موی زائد روشد نمی‌کند و هنگامی که دوباره موهای‌زائد رشد خواهد کرد مصادف با نوبت بعدی لیزر است.
این روند ادامه پیدا می‌کند و هنگامی که اثر لیزر موهای زائد به طور کامل در نواحی مورد نظر اعمال شود .

توجه کنید که رنگ موهای رشد کرده باید نسبت به قبل روشن تر و نازک تر باشند در غیر این صورت باید این موضوع را به پزشک مربوطه اطلاع دهید.

 

زمان لازم برای ریزش کامل موهای زائد

برای اینکه شاهد ریزش چشمگیر موها بعد از لیزر باشیم ما باید با صبوری تعداد جلسات تعیین شده را کامل کنیم.  زیرا در صورت عدم تکمیل جلسات شاهد بازگشت مجدد موهای زائد خواهید بود.
تعداد جلسات به میزان گستردگی موهای زائد ضخامت آنها و پاسخ دهی بدن به اشعه لیزر و برگزاری منظم جلسات لیزر بستگی دارد که معمولاً بین ۸ الی ۱۲ جلسه درمانی نیاز است.
ریزش مو بعد از لیزر موهای زائد در خانم‌ها نسبت به آقایان زودتر به ایجاد  نتیجه می رسند . علت این است که می‌توان وجود دائمی هورمون تستسترون یا همان هورمون مردانه در بدن آقایان باشد.

ریزش موها بعد از لیزر
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آمل – ریزش موها بعد از لیزر

تاثیر آب و هوا در ریزش مو های زائد بعد از لیزر:

این حرف را جزو آن دسته حرف‌های بی‌پایه و اساس است که در خصوص لیزر بیان می‌شود بنابراین اگر از شما خواسته می‌شود که به خاطر شرایط آب و هوا جلسات بیشتری را برای لیزر انجام دهید به حرفه ای بودن کلینیک شک کنید.  چرا که گرما ممکن است تاثیر بسیار ناچیزی روی رشد موها داشته باشد ولی آنقدر نیست که نیاز باشد که در جلسات بیشتری را انجام دهید . تنها مسئله آب و هوا در رابطه با لیزر برای آن دسته از افرادی است که می‌خواهد در نواحی بیکینی و زیر بغل لیزر را انجام دهد.
عموماً در فصل سرد سال آن را انجام می دهد چون در این فصل به علت کاهش تعرق بدن حساسیت پوست کمتر است.

 

موقتی یا دائمی بودن ریزش موها بعد از لیزر:

در طی یک جلسه لیزر حدود ۱۵ درصد از فولیکول‌های   از بین می‌رود این جلسات تا هنگامی که تمام فولیکول‌ها از بین برود باید ادامه پیدا کند به همین دلیل است که چندین جلسه برای حذف موهای زائد با لیزر نیاز است.
تقریبا ۹۰% موهای زائد پس‌از  تکمیل جلسه لیزر به طور کامل و برای همیشه از بین می‌روند. البته در این میان عواملی وجود دارد که می‌تواند باعث رشد مجدد موهای زائد شود از جمله
. حاملگی
. وراثت
. اختلالات هورمونی
. واکنش های بدن به مصرف بعضی از داروهای خاص
. بیماریهای زمینه ای که باعث ایجاد این اثرات می شود.
. استفاده بیش از حد حذف موهای زائد به صورت موقت مانند اپیلاسیون شیو کرم ها و….

نکته مهم این است که بعد از اتمام جلسه نیز باید شارژ های شش ماه یا سالانه را انجام دهید که این موارد به مکانیسم بدن هر فرد و بستگی دارد .
اگر احمال کاری در جلسات صورت  نگیرد  اثرات لیزر ممکن است از چند ماه تا چند سال ادامه داشته باشد.
ولی نمی تواند رفع دائمی موهای زائد را بر عهده بگیرد.

 

پرسش و پاسخ :

. چه مدتی پس از انجام لیزر موهای زائد، موها شروع به ریزش می کنند؟

حدود یک هفته الی ۱۰ روز بعد از لیزر موهای زائد  به آرامی شروع به ریزش می کند که به صورت شل شدن تار موی زائد خود را نشان می‌دهد.  اما این تنها شروع ریزش است و برای رسیدن به نتیجه دلخواه باید صبر داشته باشید و جلسات را به اتمام برسانید در غیر اینصورت موهای زائد دوباره رشد خواهند کرد.

. تعداد جلسات لیزر موهای زائد چقدر است؟

استفاده از لیزر برای حذف موهای زائد یک روش ایمن و موثر است که فرد می‌تواند به نتایج خوبی از این روش درمانی دست پیدا کند و برای همیشه از شر موهای زائد بدن خود رها شود .
تعداد جلسات لیزر به عوامل مختلفی بستگی دارد و از هر فرد نسبت به فرد دیگر می تواند متغیر باشد .
تعداد جلسات لیزر به میزان گستردگی موهای زائد،  ضخامت موها ،پاسخ‌دهی بدن به  اشعه لیز و همچنین برگزاری منظم جلسات لیزر بستگی دارد .
معمولاً جلسات لیزر را بین ۶ الی ۸ جلسه برگزار می شود اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که می خواهید از لیزر برای حذف موهای زائد استفاده کنید.
می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو زیبایی آمل  زیر نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک مورد معاینه قرار گیرد و از تعداد جلسات درمانی و هر  سوال دیگری که در خصوص این روش درمانی دارید اطلاعات کامل به دست آورید.  و با خیال آسوده به انجام لیزر برای حذف موهای زائد بپردازید.

. چه افرادی بهترین نتیجه را از لیزر موهای زائد می گیرند؟

لیزر موهای زائد یک روش موثری است که همه افراد می‌توانند برای حذف موهای زائد از آن استفاده کنند اما افرادی که بین رنگ مو و پوست آنها تضاد دارد بهترین نتیجه را می‌توانند از لیزر موهای زائد بگیرند.
اما تمام افراد می‌توانند از این روش استفاده کنند افرادی که رنگ موی آنها روشن است به تعداد جلسات بیشتر برای رسیدن به نتیجه دلخواه نیاز دارند.

همچنین افرادی که می‌خواهند از لیزر برای حذف موهای زائد استفاده کنند نباید اختلالات هورمونی در بدن آنها وجود داشته باشد تا بتواند بهترین اثر و نتیجه را بگیرند.
اگر شما هم جزو کاندیدای مناسبی حذف موهای زائد با لیزر هستید می توانید انجام آن را در کلینیک بین المللی پوست و مو زیبایی آمل تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک انجام دهید و از مزایای بیشمار آن بهره مند شوید.
همچنین در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو توسط پزشک متخصص و با تجربه صورت می‌گیرد که می‌توانید از این خدمات نیز بهره مند شوید.

. آب و هوا چقدر ریزش موها بعد از لیزر موثر است؟

این حرف که آب و هوا در ریزش موهای زائد بعد از لیزر موثر است بی‌پایه و اساس است.
اگر چه ممکن است تاثیرات بسیار ناچیزی روی ریشه موها داشته باشد ولی آنقدر نیست که نیاز به توجه داشته باشد.

. نوع دستگاه لیزر در نحوه ریزش موی زائد موثر است؟

پزشک متخصص بر اساس رنگ پوست و موی شما بهترین دستگاه لیزر را برای شما در نظر می گیرد بنابراین برای افراد مختلف در دستگاهها نتایج متفاوتی دارند ولی روند درمان همه به یک شکل است از یک استاندارد پیروی می شود.

 

مزایای استفاده از لیزر برای حذف موهای زائد بدن:

استفاده از لیزر یک روش ملایم و بدون درد است به آن معناست که می‌توان از آن برای تمام قسمتهای بدن و برای حذف کردن موهای زائد استفاده کرد و انتخاب مناسب برای افرادی که پوست حساس دارند و آستانه تحمل درد آنها کمی پایین است .
استفاده از لیزر برای افرادی که موهای تیره و پوست سفید دارند . می‌توانند از لیزر برای حذف موهای زائد خود استفاده کنند .

استفاه از لیزر برای رنگ های پوست تیره نیز  اثر گذار است اما بهترین اثر در پوست‌های روشن و معمولی خود را بهتر نشان می‌دهد .

استفاده از لیزر روش سریع با حداقل عوارض جانبی است اما شما ممکن است با چندین جلسه لیزر نیاز داشته باشید.

استفاده کردن از لیزر برای حذف موهای زائد یک روش سریع و آسان است که یک فرد می تواند به نتایج خوبی دست پیدا کند.

اگر شما هم میخواهید از مزایای بیشماری نیز بهره مند شوید می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو زیبایی آمل تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک به حذف موهای زائد با لیزر بپردازید و از مزایای آن بهره مند شوید.

 

لیزر موهای زائد چگونه عمل می‌کند؟

لیزر در واقع پرتوهای نور تکمیل شده است که روی طول موج دلخواه برای پوست های خاص تنظیم می شود و بنا به نیاز می‌تواند اثرات متعددی را در نواحی مورد نظر داشته باشد.
ریشه موجود در هر تار مو رنگ دانه‌هاي به نام ملانین دارد که هنگام رویش مو فعال است و همه بدن تار مو را به رنگ تیره در می آورد.
لیزر موهای زائد روی ملانین های موجود متمرکز می شود و روی آنها اثر می‌گذارد و باعث نابود شدن ریشه مو می‌شود بنابراین هرچه موی فر تیره تر و  ضخیم‌تر باشد لیزر  بهتر می‌تواند روی آن تاثیر  داشته باشد و از طرفی به دلیل وجود ملانین در خود پوست روشن بودن پوست باعث میشود لیزر  بر روی خود پوست اثر نکرده و باعث سوختگی در پوس گردد لذا افرادی که پوست روشن و موی ضخیم و تیره دارند می توانند بهترین کاندیدا برای حذف لیزر باشد.

 

عوارض لیزر موهای زائد چیست؟

باید توجه داشته باشید که در بعضی افراد که سابقه عوارض لیزر موهای زائد وجود دارد یا به علت احتمال عوارض در آنها می تواند به وجود آید می توان از تست لیزر استفاده کنند.
در این حالت در  یک نقطه از ناحیه  پوست لیزر انجام می‌شود. یک هفته بعد در زمان مشاوره مجدد اگر مشکلی برای فرد درنظر وجود نداشت درمان را شروع می‌کنند.
از عوارض معمول می‌توان به قرمزی کبودی و تورم اشاره کرد که این مشکل نیز پایدار نیست و طی چند ساعت از بین می‌رود و مصرف پماد زینک یا کرمهای ترمیم کننده بعد از لیزر می تواند کمک کننده باشد.

البته انتخاب کلینیک و پزشک متخصص نیز در نداشتن دوره نقاهت نقش مهمی دارد و  هرچه پزشک ماهر و با تجربه تر باشد بهترین نوع لیزر را مناسب با نوع پوست شما در نظر می گیرد و آسیب کمتری به پوست وارد می‌کند و بهترین نتیجه را برای شما رقم می زند .

شما می توانید لیزر موهای زائد را در کلینیک بین المللی پوست و مو زیبایی آمل تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک با خیالی آسوده انجام دهید.

ریزش موها بعد از لیزر
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آمل – ریزش موها بعد از لیزر

هزینه انجام لیزر

هزینه انجام لیزر بستگی به عوامل مختلفی دارد از جمله اینکه کدام  منطقه را بخواهید برای حذف موهای زائد بعد از لیزر استفاده کنید .
و وسعت آن چه مقدار است تعداد جلسات در نظر گرفته شده و همچنین کلینیک مورد نظر و تخصص و تجربه پزشک و استفاده از دستگاه‌های به‌روز پیشرفته همگی می‌توانند روی هزینه انجام لیزر موهای زائد نقش داشته باشد .

جهت اطلاع گرفتن از هزینه‌های مربوط به کلینیک بین المللی پوست و مو زیبایی آمل با مشاوران و کارشناسان تماس بگیرید و اطلاعات کاملی در خصوص انجام هزینه لیزر و تخفیفات این کلینیک اطلاعات کامل به دست آورید .
همچنین می توانید با مراجعه حضوری با مشاوران و کارشناسان گفت‌وگو داشته باشید و مورد معاینه قرار گیرید .
از هزینه انجام درمان و وهر سوال  دیگری که دارید اطلاعات کامل به دست آورید مشاوره در این کلینیک به صورت رایگان می باشد که میتوانید از آن بهره مند شوید.

 

توصیه ها و نکات قبل از لیزر موهای زائد:

. در صورتی که باردار هستید و یا می خواهید اقدام برای بارداری انجام دهید استفاده از لیزر را کنار بگذارید و در دوران شیردهی به دلیل تغییرات هورمونی که در بدن به وجود می آید با تایید پزشک و تعهد خود  می توانید از لیزر استفاده کنید.

. اگر داروهایی مانند ماینوکسیدیل فنی‌تویین سیکلوسپورین ایزوترتینوئین راکوتان مصرف می‌کنید حتماً در خصوص آن با پزشک مشورت داشته باشید.

. در صورت داشتن سوابق بیماری از جمله بیماری های عصبی و روحی ،اختلالات هورمونی ،کیست تخمدان ،نازایی،  حساسیت پوستی ، داروی بیماری های تیروئید،  سابقه تبخال، دیابت، پریودی نامنظم دارید حتماً در خصوص آن با پزشک مشورت داشته باشید.

. در صورت تزریق ژل و بوتاکس به اپراتور اطلاع دهید.

. اگر در طول دوران لیزر شروع به مصرف داروی جدید کردید حتماً در جلسات بعدی به پزشک اطلاع دهید.

. در روز درمان لیزر موهای زائد بعد از پاک کردن کامل ناحیه از هر نوع کرم ضد آفتاب می توانید حتی بدون بی حسی لیزر را انجام دهید. ولی برای افرادی که حساس به درد هستند می توانند از پمادهای خاصی قبل از درمان استفاده کرد.
اثر بی حسی تا دو ساعت می‌تواند باقی بماند بهتر است برای جلوگیری از معطلی طولانی مدت در خانه از پماد استفاده کنید و سپس به کلینیک مراجعه کنید.

. قبل از انجام لیزر حتماً بی حسی را با  شامپو  کامل شستشو دهید و خشک کنید.

 

مراقبت های بعد از لیزر موهای زائد :

بعد از حذف موهای زائد با استفاده از لیزر نیاز به مراقبت خاص و ویژه نیست ولی رعایت چند می‌تواند نتایج بهتری را به همراه داشته باشد و از بروز هر گونه حساسیت و عوارضی جلوگیری کند از جمله این مراقبت ها:

. بعد از انجام نظر از پوشیدن لباس های تنگ و چسبان خودداری کنید زیرا می‌تواند باعث حساسیت و تحریک پوست  شود.

. بعد از انجام لیزر می توانید از پمادهای مخصوص توصیه شده توسط پزشک متخصص استفاده کنید.

. اگر قرمزی و تورم بعد از لیزر به وجود آمد می توانید برای کاهش این تورم و قرمزی از کمپرس سرد استفاده کنید.

. بعد از انجام لیزر از قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید خودداری کنید.

. تا ۴ ساعت بعد از انجام لیزر از رسیدن آب و بخار آب ناحیه تحت نظر خودداری کنید.

. تا چند روز بعد از انجام لیزر از شیو و حذف موهای زائد با استفاده از هر روش خودداری کنید.

 

اثرات و نتایج لیزر برای موهای زائد بدن چیست؟

همانطور که گفتیم استفاده از لیزر برای حذف موهای زائد بدن می‌تواند بهترین و مناسبترین روش باشد که افراد می‌توانند از آن استفاده کند به خاطر آسان بودن و کم دردسر  بودن این روش طرفداران زیادی نیز پیدا کرده است.

نتایج لیزر می تواند ماندگاری دائمی و همیشگی داشته باشد به شرط آنکه فرد بیماری خاص و زمینه ای نداشته باشد و دوره درمان را کامل کند .

شما هم می توانید از اثرات و نتایج لیزر برای حذف موهای زائد بدن در کلینیک بین المللی پوست و مو زیبایی آمل تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک بهره مند شوید .

در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو  نیز صورت می‌گیرد که می‌توانید از نتایج این خدمات نیز بهره مند شوید و همواره زیبایی و جوانی را با خود به همراه داشته باشید.

 

دوره نقاهت لیزر موهای زائد چقدر است؟

حذف موهای زائد با استفاده از لیزر یک روش آسان و موثر است که فرد می‌تواند در طی چند جلسه ی کوتاه نتایج خوبی را از این روش درمانی به دست آورد .

این روش درمانی هیچگونه دوره نقاهت ریکاوری ندارد شما بلافاصله بعد از اتمام درمان می توانید فعالیت های روزمره خود را از سر بگیرید.
فقط کافیست که به توصیه های ارائه شده توسط پزشک متخصص توجه کنید تا بهترین اثر و نتیجه را از درمان به دست آورید و از هر گونه حساسیت و عوارضی در امان باشید.

شما می توانید لیزر موهای زائد را با خیالی آسوده بدون اینکه دوره نقاهت و ریکاوری برای شما رقم بخورد در کلینیک بین المللی پوست و مو زیبایی آمل انجام دهید و از مزایای بیشمار آن بهره مند شوید.

همچنین در این کلینیک انواع خدمات دیگر نیز توسط پزشک متخصص و با تجربه صورت می‌گیرد که میتوانید از آن بهره مند شوید.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آمل
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آمل

نتیجه گیری:

لیزر موهای زائد یکی از پرطرفدار ترین روش هایی است که برای حذف موهای زائد در تمامی قسمت‌های بدن مورد استفاده قرار می گیرد.
در طی این روش موهای زائد با استفاده از نور منتشر شده و توسط ملانین جذب می‌شود و باعث می‌شود که موهای زائد از بین برود در نتیجه فرد می‌تواند از شر سالن ها برای اپیلاسیون  و استفده از  تمام کرم های موبر و غیره رها شود .
همچنین باعث می‌شود که دیگر جوش ها و موهای زیر پوستی برای آن وجود نداشته باشد .

افراد زیادی هستند که علاقه به استفاده از لیزر برای موهای زائد دارد اما این افراد می‌خواهند بدانند که میزان و زمان دقیق ریزش موها بعد از لیزر چه زمانی از زمان و میزان ریزش مو به مسائل گوناگونی بستگی دارد و برای هر فرد می‌تواند متفاوت باشد.
از جمله رنگ رنگ مو و نوع پوست آن بستگی دارد که می تواند نقش بسزایی داشته باشد اصلی ترین و اساسی ترین مشکل به هنگام لیزر موهای زائد آن است که رنگدانه های مو باید توانایی جذب اشعه لیزر را داشته باشند تا بتوانند فولیکولها دچار آسیب شود و موها از بین برود هرچه موظفیم تر باشد و پوست رنگ روشن تری داشته باشد لیزر می تواند روی آن اثر گذاری بهترین را داشته باشد.

اگر شما هم جزو آن دسته از عزیزانی هستید که می خواهید از لیزر برای حذف موهای زائد خود استفاده کنید می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو زیبایی آمل تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک مورد معاینه قرار گیرد و اگر کاندیدای مناسب برای حذف موهای زائد با استفاده از لیزر هستید از این روش درمانی استفاده کنید و از مزایای آن بهره مند شوید.

درباره کلینیک :

در کلینیک بین المللی پوست و مو زیبایی آمل انواع خدمات زیبایی پوست و مو توسط پزشک متخصص و باتجربه این کلینیک انجام می گیرد.

همچنین در این کلینیک مجموعه کاملی از بهترین تجهیزات و برندهای روز وجود دارد که با کمک گرفتن از بهترین تکنولوژی های روز دنیا نتایج خوبی را برای افراد رقم می‌زند و به رفع تمام مشکلات پوستی آنها می پردازد.

در این کلینیک انواع خدمات که انجام می‌شود توسط وزارت بهداشت مورد تایید قرار گرفته است.

موقعیت مناسب و استفاده از تجهیزات به روز و تکنولوژی های مدرن باعث شده که خدماتی که در این کلینیک انجام می‌گیرد اطمینان متقاضیان را جذب کند و نتایج خوبی را برای آنها به دنبال داشته باشد و  باعث ایجاد رضایت در آنها شود.

انجام تمام  خدمات مشاوره توسط متخصصین و اساتید برجسته پوست کشور در این کلینیک برای شما فراهم است تا با کمک مشاوره به راحتی بتوانید روش مناسب به درمان جهت رفع مشکلات پوستی خود را استفاده کنید و باعث ایجاد زیبایی و اعتماد به نفس خود شوید.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد :

هزینه، عوارض و مزایای لیزر مو های زائد برای آقایان

همه چیز در مورد لیزر بیکینی هزینه و عوارض

کدام دستگاه لیزر درد کمتری دارد؟

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آمل با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز می باشد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر ، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

01191011510

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 24 به سامانه 10005848

برای دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کدهای تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinic.amol

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی آمل توسط کادر حرفه ای انجام می‌شود ، میتوانید جهت کسب اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

https://clinicamol.ir

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه: https://clinicamol.ir/jslr

لینک آپارات: https://aparat.com/v/DA7HT

لینک نماشا: https://www.namasha.com/v/kfnrnbsY

ویکی پدیا: https://en.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

یوتیوب:

تلگرام: https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

معیار زیبایی چشم
اتو پلاستی گوش بدون جراحی
درمان گیاهی دیر انزالی مردان
دستگاه های لاغری موضعی
هیالورونیک اسید طبیعی
درمان لکه های عصبی صورت

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • ایران آمل
  • 09120043630-01191011510
  • info@clinicamol.ir